Scheiden contacten verschillende iDevices met zelfde account discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of in icloud ook de contacten zijn gescheiden als je een backup maakt van je idevices? Bijvoorbeeld mijn vrouw en ik hebben beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scheiden contacten verschillende iDevices met zelfde account
Weet iemand of in icloud ook de contacten zijn gescheiden als je een backup maakt van je idevices? Bijvoorbeeld mijn vrouw en ik hebben beide iPhone en maken gebruik van zelfde account. Maar willen contacten wel gescheiden houden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, je kan contacten niet scheiden als je gebruik maakt van hetzelfde iCloud account.
Je hebt twee mogelijkheden: 1. Beide een ander iCloud adres gebruiken. Je kan hierbij wel je aankopen in de iTunes Store delen, door met het 'oude' account aan te melden. 2. Je contacten niet in iCloud beheren maar bijvoorbeeld bij Google of Microsoft. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: 2 Mac's met zelfde account muziek synchroniseren | Cliffiphone4 | iTunes | 8 | 12-06-14 21:35 |
1 iTunes account met verschillende devices | HenkUitveld | iPhone Apps | 1 | 08-01-13 12:02 |
Verschillende Contacten - Zelfde Telefoonnumer - Inkomende oproep | dotstijn | iPhone algemeen | 2 | 30-12-12 19:58 |
Windows: verschillende gebruiker scheiden in itunes | mayke53 | iTunes | 0 | 23-09-11 12:21 |
ipad doorgeven met zelfde account | peterpijpelink | iPad algemeen | 3 | 28-03-11 15:48 |
|
|