Icloud geblokkerd discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ik heb via eBay een koopje gedaan. Helaas werd er mij niet verteld. Dat de iPad en de iPod touch geblokkeerd was. De betrokkene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nu ik heb via eBay een koopje gedaan.
Helaas werd er mij niet verteld. Dat de iPad en de iPod touch geblokkeerd was. De betrokkene geeft ook geen rekening meer. Verdacht he !!! Nu is mijn vraag ?? Als ik daar nu een andere software in trachten te steken met iTools. Niet iTunes. Zou dit dan weg zijn. Of is het vast op het apparaat gegevens. Thx |
|
|
![]() |
|
![]() Dat koopje is dan een miskoop, want die blokkade zit niet in iTunes, maar op de servers van Apple.
Misschien heb je nog iets aan de Kopersbescherming op eBay?
|
![]() als je via paypal betaald hebt kun je een claim openen , je kunt via ebay de advertentie terug lezen ,als er niks over icloudlock bijstaat in de advertentie heb je veel kans dat je het geld terug krijgt
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. | Petruss | iCloud | 7 | 04-10-15 00:00 |
iPhone 5: iphone 5 uit uk is simlock of geblokkerd | abdelghani | Unlock | 2 | 12-05-13 12:40 |
Clickandbuy account van mij en me zusje geblokkerd | Arthur39 | iPhone Apps | 14 | 05-03-11 09:44 |
Ip adres geblokkerd,krijg geen toegang? | Limoonux | iPhone algemeen | 0 | 22-02-08 10:13 |
|
|