//

[windows10] icloud settings menu start telkens on boot

[windows10] icloud settings menu start telkens on boot discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn pc start dan start elke keer de icloud applicatie op (zoals het hoort) maar ook het menu, dus wat je wilt syncen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-16, 17:13
B3rt B3rt is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 80
Standaard [windows10] icloud settings menu start telkens on boot

Als ik mijn pc start dan start elke keer de icloud applicatie op (zoals het hoort) maar ook het menu, dus wat je wilt syncen etc.

Ik kan nergens iets vinden dat je dit alleen in de systemtray wilt hebben draaien.

Het staat dus in de system tray EN het geeft een popup met boot, dit elke keer als de pc start, op een andere pc doet ie dit niet.
Daar start icloud netjes op en is enkel een icoon zichtbaar in de system tray zonder de popup van de instellingen.

Iemand een idee hoe te fixen?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Boot loop na veranderingen in Apple's geheime menu Bubbly Jailbreak 0 12-01-14 07:01
Ipad 3G start niet meer en blijft in boot hangen simplystefan iPad algemeen 13 16-08-10 00:37
iPhone: Photoshop start telkens op en jailbreak Brainvoyager Jailbreak 1 10-10-09 17:18
Pictogrammen weg uit settings menu Ulpia iPhone algemeen 1 29-10-08 00:23
Iphone start telkens opnieuw op naar homescreen!! DHCN iPhone algemeen 2 12-04-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.