iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Apple ID vergrendeld met verkeerde e-mail (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/174518-apple-id-vergrendeld-verkeerde-e-mail.html)

thijsbov 26-09-16 06:04

Apple ID vergrendeld met verkeerde e-mail
 
3 Bijlage(n)
Hallo allemaal,

Mijn Apple ID / iCloud-account is vergrendeld sinds kort. Ik snap niet precies hoe het gebeurd is. Het probleem met het ontgrendelen is dat ik een verkeerd e-mailadres ingesteld heb en deze niet meer kan bereiken. Hoe moet ik nu verder? Zie screenshots voor verduidelijking. Ik zit in het buitenland en weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.

Alvast bedankt!

MCNO 26-09-16 07:48

Kan het zo zijn dat je 2 verschillende adressen gebruikt; één voor iCloud, en een andere voor aankopen (iTunes).

Ik heb me daar ook wel eens in vergist.

Na 3x fout invoeren blokken ze.

In beide gevallen volg de procedure om te ontgrendelen via de linken die je kreeg.
Ik meende dat je ook nog een keuze krijgt bij veiligheidsvragen die je ooit hebt beantwoord.

thijsbov 26-09-16 11:55

Reply
 
Als het goed is niet. Ik heb één e-mailadres die ik als Apple ID gebruik en ook als iCloud. Ik heb de procedure ook gevolgd. Echter is het ingevoerde e-mailadres incorrect, dus ik kan hem niet ontgrendelen via dat e-mailadres.

thijsbov 27-09-16 03:21

Contact Apple
 
Bestaat er een mogelijkheid om in contact te treden met Apple via e-mail of chat?Zoja, hoe werkt dit en waar kan ik dit vinden?

Blazez 27-09-16 09:40

Dat lijkt me niet zo moeilijk
https://support.apple.com/nl-nl/contact

thijsbov 27-09-16 12:36

E-mail / chat
 
Ik kan alleen met ze bellen. Aangezien ik in het buitenland zit voor een half jaar kan ik niet bellen (kan wel, maar dan ben ik heel veel geld kwijt). Dus ik vraag mij af of ik kan mailen / chatten.

Blazez 27-09-16 12:45

Er staat toch chatten op die pagina van de link hierboven? Of krijg je iets anders te zien omdat je vanuit het buitenland naar die pagina gaat?

thijsbov 27-09-16 12:59

Reply
 
1 Bijlage(n)
Dat klopt inderdaad. Ik denk niet dat het komt omdat ik in het buitenland zit, aangezien ik gewoon op de Nederlandse Apple website blijf. Zie bijgevoegde foto.

Blazez 27-09-16 13:28

Deze had je ook al geprobeerd?
https://support.apple.com/en-us/ht204106

Gebruik je twitter? Probeer Apple support te bereiken via @applesupport
https://mobile.twitter.com/AppleSupport

thijsbov 27-09-16 13:39

Reply
 
Dat is ook niet gelukt!
Ah, dan ga ik dat even proberen, dankjewel! Ik heb hen een privé bericht gestuurd. Zullen ze dit ontvangen of moet ik een tweet versturen?

Blazez 27-09-16 13:52

Ik zou even een tweet sturen als in "help ik heb een probleem, kunnen jullie me aub helpen". In het Engels natuurlijk.
Als ze dan reageren per dm doorgaan.

Laat nog even weten hoe het gegaan is. Wel nieuwsgierig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.