Apple watch Vrijdag zien discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan je morgen bij apple store oberhause de apple watch zien en dragen??? Ik wil morgen naar oberhausen om de watch te testen... Welke past ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple watch Vrijdag zien
kan je morgen bij apple store oberhause de apple watch zien en dragen???
Ik wil morgen naar oberhausen om de watch te testen... Welke past bij mij enz enz....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, je kunt hem in ieder geval bekijken. Passen weet ik niet. Of de Watch Edition ook in Oberhausen aanwezig is betwijfel ik. Maak voordat je gaat een afspraak.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net terug uit Oberhausen
Vind de RVS versie het mooist. Daarna de Space Grey Sport. Sportband vind ik erg irritant zitten (sluit niet mooi aan, vind ik, te stug). Zelfde voor de leren band, maar dan alleen aan de onderkant: sluit wel mooier aan dan de sportband.... Space Black en RVS. Space Black is dus niet echt pikzwart, meer donkergrijs. Dit model (SB) hadden ze alleen in een displaycase liggen, was niet te passen: 42mm met leren bandje van boven, wel mooi strak om de pols... Maar.....: leren bandje, loop aan de onderkant die er zo lomp uit ziet: 42mm met eigen horloge: 38mm bij mij: 38mm bij m'n vrouw: Sport band 42mm, sluit niet lekker aan: Van een afstandje, dit was voordat ze de band strak genoeg had gemaakt (wat trouwens seconden werk is):
|
|