//

Doorstuurservice

Doorstuurservice discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, heb mijn apple watch in bestelling staan via Huifkar. Een vriendin van mij heeft inmiddels ook al twee horloges via huifkar laten bezorgen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-05-15, 11:28
MDockx MDockx is offline
• iOS 10.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Locatie: omg. Breda
Berichten: 5
Standaard

Goedemorgen,

heb mijn apple watch in bestelling staan via Huifkar.
Een vriendin van mij heeft inmiddels ook al twee horloges via huifkar laten bezorgen.

Ik ben €25,- kwijt om de sport watch 42mm verzekerd door te laten sturen.

Zie hieronder de website.
Huifkar Betaal- & Verzendservice Duitsland. De slimme eBay kruiwagen voor Duitsland, Belgi en Nederland
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-05-15, 18:46
dondermedia's schermafbeelding
dondermedia dondermedia is offline
• iOS 7.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Middelburg, The Netherlands
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar dondermedia
Standaard Nu nog zinvol?

Goedenavond,

Omdat ik twijfel of het nu nog zinvol is om mijn Apple Watch te bestellen in de UK en te laten bezorgen via https://www.forward2me.com hoop ik hier advies te krijgen, er zij geruchten dat de Apple Watch eind juni in Nederland te bestellen is. Zijn er mensen die toevallig weten hoe het zit met de wachttijd in de UK? Want als deze heel lang is kan ik misschien beter wachten tot hij in Nederland te koop is.

Alvast dank!

Groet,
Fabian
__________________
www.dondermedia.nl | www.fabianspierings.nl
  #23  
Oud 26-05-15, 20:52
MDockx MDockx is offline
• iOS 10.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Locatie: omg. Breda
Berichten: 5
Standaard

Goedenavond Fabian,

Mijn watch (sport 42mm kleur wit) heb ik in Duitsland in bestelling staan. De levertijd bedraagt daar z'n zes weken.

Er gaan verhalen dat het horloge in juni bestelbaar is in nl.
Je kan het ook op andere manier benaderen. Zolang de levertijden in de andere landen nu nog erg lang zijn, kan aangeven dat apple de verkoop nog niet bij kan houden in de landen waar het horloge nu wordt verkocht. dit omdat er problemen zijn/waren met de levering van een sub onderdeel aan apple.
Dit kan betekenen dat de verkoop in de volgende reeks landen daardoor langer op zich zal laten wachten omdat apple eerst de achtstand in de verkopende landen wil inhalen.

Stel dat je het horloge in juni in nl. via de apple site kunt bestellen zal deze ook niet direct voor je beschikbaar zijn, en dus heb je vanaf dat moment ook een levertijd.
Ik zelf heb het gevoel/idee dat de verkoop van de watch in juni niet van start gaat in de volgende reeks landen.
Harde berichten dat de watch verkocht gaat worden in juni in de volgende reeks landen heb ik nog niet voorbij zien komen terwijl het toch al bijna juni is.

Zo denk ik er over als ik de berichten een beetje volg.
Hoop dat je er wat aan hebt.

MvG Marcel
  #24  
Oud 26-05-15, 20:56
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Ik heb mijn ASW Aluminium wit bandje besteld via apple uk op 30 April en laten doorsturen via Forward2me na net geen 3 weken werd hij thuis geleverd , en zoals hier boven MDockx zegt denk da je dan nog lang kan wachten tot de apple watch in nederland en belgie op de markt komt
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #25  
Oud 28-05-15, 18:12
jenstt jenstt is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snakefoodjah Bekijk bericht
Ik heb het via Huifkar laten leveren.
Zeker te vertrouwen.
Heel vriendelijk en duidelijk bij vragen stellen enzo.

Was vrijdag 14u30 bij hem geleverd en zaterdag 10u was het binnengebracht bij DHL/deutsche post.
In België dan woensdag geleverd door Bpost.
Kreeg je van huifkar ook een tracking nummer ofzo?
  #26  
Oud 28-05-15, 18:18
Snakefoodjah Snakefoodjah is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jenstt Bekijk bericht
Kreeg je van huifkar ook een tracking nummer ofzo?
Ja.
Werd dag na levering bij hun naar de deutsche post gebracht.
Dan kreeg ik track n trace code.
Kon het dan eerst perfect volgen via site van deutsche post en daarna ook via site van Bpost.
  #27  
Oud 05-06-15, 21:36
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joeri75 Bekijk bericht
Ik heb mijn ASW Aluminium wit bandje besteld via apple uk op 30 April en laten doorsturen via Forward2me na net geen 3 weken werd hij thuis geleverd , en zoals hier boven MDockx zegt denk da je dan nog lang kan wachten tot de apple watch in nederland en belgie op de markt komt
Hoe gaat Apple om met handtekening voor ontvangst. Mag dat gewoon iemand van Forward2me doen?
  #28  
Oud 06-06-15, 11:11
avinassh avinassh is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 67
Standaard

Jep, hun tekenen voor ontvangst. Een uurtje erna krijg je mail dat je product binnen is.
  #29  
Oud 06-06-15, 12:32
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avinassh Bekijk bericht
Jep, hun tekenen voor ontvangst. Een uurtje erna krijg je mail dat je product binnen is.
Dank, ik ben weer gerustgesteld
  #30  
Oud 08-06-15, 20:03
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Mijn pakje is volgens uk mail Delayed (vertraagd dus). Vanmorgen stond ie op Collected. Vind ik best spannend

Vandaag 11-6 binnengekomen bij forward2me en na betaling meteen door hen opgestuurd. Prima service en zeer vriendelijke reacties ontvangen op mijn mail. Kan deze service van harte aanbevelen.

Laatst gewijzigd door intered; 11-06-15 om 22:17.
  #31  
Oud 13-06-15, 10:06
Coolstorybro Coolstorybro is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard

Ik heb forward2me gebruikt en ik moet zeggen wauw... het pakketje kwam woensdag aan bij hun, ze hebben het nog dezelfde dag opgestuurd met DHL en de volgende dag was het pakketje al aangekomen!
  #32  
Oud 14-06-15, 09:32
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Zijn er ook nog mensen die recentelijk via huifkar.de het pakketje hebben laten doorsturen?
  #33  
Oud 14-06-15, 13:11
Champing Champing is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intered Bekijk bericht
Zijn er ook nog mensen die recentelijk via huifkar.de het pakketje hebben laten doorsturen?
Ik krijg mijne vrijdag binnen vanaf huifkar.de. Goede service en ik lees alleen maar positieve dingen van mensen.
  #34  
Oud 14-06-15, 13:23
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Champing Bekijk bericht
Ik krijg mijne vrijdag binnen vanaf huifkar.de. Goede service en ik lees alleen maar positieve dingen van mensen.
Dank je wel. Ik ga mijn bestelling in Engeland annuleren. Blijft op status van 3 weken staan en op artikel wordt verwerkt. Dan maar via huifkar.de. Krijg ik ook de goeie stekker
  #35  
Oud 14-06-15, 19:46
Champing Champing is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intered Bekijk bericht
Dank je wel. Ik ga mijn bestelling in Engeland annuleren. Blijft op status van 3 weken staan en op artikel wordt verwerkt. Dan maar via huifkar.de. Krijg ik ook de goeie stekker
Ik weet niet of je op dit moment een reactie van huifkar krijgt. Eigenaar vertelde mij dat hij deze week een paar dagen afwezig is en ook pas op vrijdag mijn watch kon doorsturen.
  #36  
Oud 14-06-15, 19:49
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Champing Bekijk bericht
Ik weet niet of je op dit moment een reactie van huifkar krijgt. Eigenaar vertelde mij dat hij deze week een paar dagen afwezig is en ook pas op vrijdag mijn watch kon doorsturen.
Heb hem al via mail gesproken. Dat hij paar dagen afwezig is, schreef hij mij ook. Heb er wel vertrouwen in. Jammer dat je wat langer moet wachten nu, maar volgens mij is de Apple watch dat wel waard
  #37  
Oud 15-06-15, 10:18
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Mijne ASW komt vandaag als het goed is aan bij Huifkar. Helaas blijft ie dus tot vrijdag liggen als ik het zo lees.
  #38  
Oud 16-06-15, 08:48
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
Mijne ASW komt vandaag als het goed is aan bij Huifkar. Helaas blijft ie dus tot vrijdag liggen als ik het zo lees.
Hoe lang blijft de status bij Apple op "artikel wordt verwerkt" staan? Is dat tot het moment dat ie opgestuurd wordt? Wat ik ook niet snap is dat mijn verwachte levertijd niet veranderd. Bij het reserveren (Duitse site) gaf hij aan 1-2 weken. Zondag gereserveerd en hij staat nog tussen 29-6 en 6-7. (Dat is toch tussen 2-3 weken). Status staat dus op " artikel wordt verwerkt". Kunnen jullie mij daarover inzicht geven? Ik heb de spacegrey aluminium 42 mm besteld. Laat hem doorsturen naar het adres van huifkar (niet er bij vermeld). Dank voor de reactie!
  #39  
Oud 16-06-15, 19:59
ertje20 ertje20 is offline
• iOS 8.3
• iPadOS 15.0
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

Goede service van Huifkar, duidelijke communicatie! Alleen snap niet echt waarom hij niet zijn handeltje door iemand anders laat voortzetten als die een paar dagen op vakantie is. Het is nu denk ik voor hem wel een hele drukke periode met al die horloges.
  #40  
Oud 16-06-15, 22:21
KingPatrick KingPatrick is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 6
Standaard

Laat graag even weten of jullie pakketje idd vrijdag is verstuurd via de Huifkar. Ik overweeg het ook via de Huifkar te laten doorsturen maar wil even jullie ervaringen afwachten. Het gaat tenslotte toch om veel geld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.