Apple Watch Koppelen!!!! discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Leden, Zijn er onder jullie die het ook mss al gemerkt hebben . als je de app Apple Watch open doet en je wilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch Koppelen!!!!
Hoi Leden,
Zijn er onder jullie die het ook mss al gemerkt hebben . als je de app Apple Watch open doet en je wilt uw watch koppelen dat er een tekst komt met zet Wi-Fi of mobiel data op en zet bleutooth aan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En je probleem is?
|
|
|||
|
|||
ja da het soms niet gaat om dat vierkantje voor te koppelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja weet het , maar wou is zien of het nog werkte van zodra ik mijn watch heb ;-)
nu doet hij het telkens wel ... |
|
|||
|
|||
Ik had die melding ontvangen toen ik in Duitsland mijn AppleWatch had gekocht en poging maakte om deze te koppelen met mijn iPhone. Maar dat was toen ik DataRoaming had uitgeschakeld in verband met ekstra kosten in het buitenland. Dus als je 3g/4g of Wi-Fi en Bluetooth actief is, krijg je die melding ook niet.
Geen reden om je druk te maken.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Harde schijf koppelen aan de apple tv 3? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-12 09:50 |
|
|