Apple Watch scherm flikkert?! discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Apple watch 38mm schermt flikkert heel erg. Weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen??!?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch scherm flikkert?!
Mijn Apple watch 38mm schermt flikkert heel erg. Weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen??!?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
foto van de apple watch
Zo ziet de home scherm eruit
|
|
||||
|
||||
Da's nie gezond...
Al een hard reset geprobeerd..? Beide knoppen ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt...
|
|||
|
|||
Werkt helaas niet. Vrees dat ik zal moeten wachten tot hij hier in NL word verkocht. Kan de watch gelukkig wel normaal gebruiken..
|
|
||||
|
||||
Ik zou teruggaan waar je hem vandaan gehaald hebt, dat is niet normaal wat ik zo zie!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
uiteindelijk opgelost door de watch te resetten en opnieuw de installeren
|
|
||||
|
||||
Gelukkig dat het opgelost is, dat zag er echt niet goed uit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm flikkert paars bij camera | iPeppel | iPhone algemeen | 7 | 08-07-13 01:42 |
Mijn iPad 4's scherm flikkert bij het 'batterij-leeg'' scherm. | koen050 | iPad algemeen | 4 | 09-11-12 19:38 |
Na indrukken aan/uit knop flikkert scherm tussen zwart en beginscherm | verhto | iPhone algemeen | 0 | 12-07-12 11:57 |
|
|