Niet storen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of er al paar mensen zijn die al last hebben gehad met hun niet storen functie op apple watch .... Telkens wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet storen
Ik weet niet of er al paar mensen zijn die al last hebben gehad met hun niet storen functie op apple watch .... Telkens wanneer ik morgens wakker wordt , blijft mijn apple watch in de niet storen functie zitten ... alles match de iphone op mijn apple watch dus van 23h tot 5h gaat hij in niet storen ... iphone komt uit de niet storen functie maar mijn apple watch blijft op niet storen staan als ik via bekijk snel (Glances) dit bekijk .
Heeft iemand hier ook nog last van eventueel mss ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple watch = beide knopjes inhouden tot apple logo verschijnt iPhone = Home knop + aan/ uit knop inhouden tot logo verschijnt. Hoop dat het helpt bij jou. |
|
|||
|
|||
Net gedaan ... Ben benieuwd voor morgen vroeg 😊
|
|
|||
|
|||
Probleem van de baan deze morgend ...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Níet storen SMS | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 08-11-14 11:04 |
iPhone: Niet storen: favorieten | Etto | Jailbreak | 4 | 12-06-13 15:05 |
Niet storen planner | kobus1960 | iPhone algemeen | 2 | 02-02-13 12:01 |
Niet storen en groepen | tuanur | iPhone algemeen | 3 | 20-09-12 18:09 |
Niet storen | KvdS | iPhone algemeen | 3 | 19-09-12 22:43 |
|
|