Ervaringen met Workout app discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe is jullie ervaring met de Workout app? Heb enkele activiteiten gedaan met mijn iPhone erbij, maar ben nog niet erg enthousiast. Heb 2 maal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen met Workout app
Hoe is jullie ervaring met de Workout app? Heb enkele activiteiten gedaan met mijn iPhone erbij, maar ben nog niet erg enthousiast.
Heb 2 maal hetzelfde rondje gewandeld: 1e keer: 3,01 km 2e keer: 2,96 km Kleine afwijking dus hier. Via afstandmeten.nl lijkt echter 3 km best wel goed te kloppen. Echter heb ik ook een keer hardgelopen met de watch + iPhone, op mijn andere pols droeg ik mijn TomTom Runner GPS horloge. Uitkomst: Apple Watch: 4,84 km TomTom: 5,07 km Verschil van 230 meter, dat is best veel naar mijn mening. Ben benieuwd of dit afneemt naar mate ik meer hardloop. Iemand anders nog ervaringen met de workout app? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je meer hardloopt zal het toenemen.
Ik vind een afwijking van 4.5% (230/5070) nog best meevallen. |
|
|||
|
|||
Kan het iets te maken hebben met de locatie opties op de iPhone? Bij de locatie opties onder systeem heb ik bijvoorbeeld mobiel netwerk zoeken uitstaan. Ik zal dat binnenkort is testen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nike + workout uploaden onmogelijk | filip moens | iPhone algemeen | 0 | 14-08-10 11:30 |
|
|