Terug vanuit snelle blik discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bijvoorbeeld mijn agenda in snelle blik staan. Ook mijn bewegingen. Als ik doorklik naar de agenda vanuit snelle blik kan ik alleen verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terug vanuit snelle blik
Ik heb bijvoorbeeld mijn agenda in snelle blik staan. Ook mijn bewegingen. Als ik doorklik naar de agenda vanuit snelle blik kan ik alleen verder naar de andere apps in snelle blik, daar terug te gaan naar de klok en dan omhoog swipen. Of is snelle blik alleen bedoeld om snel even het resultaat te zien? Of doe ik iets fout en kan het ook anders?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4: springt soms vanuit instellingen terug naar beginscherm | Thomas22 | iPhone algemeen | 5 | 31-08-13 16:30 |
hoe apps terug te krijgen op iphone 4 vanuit itunes. (ios 5 geinstalleerd) | remcopeeters | iTunes | 9 | 17-01-12 18:04 |
FW 3.0 Apps terug vanuit Itunes op Iphone | Modena | iPhone Apps | 2 | 23-06-09 20:49 |
|
|