Waar de Apple Watch besteld? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Waar hebben jullie je Apple Watch besteld en voor hoeveel? En hebben jullie dit in termijnen betaald of in 1 keer? Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar de Apple Watch besteld?
Hoi hoi,
Waar hebben jullie je Apple Watch besteld en voor hoeveel? En hebben jullie dit in termijnen betaald of in 1 keer? Ik wil er ook graag 1, maar kan het niet in 1 keer betalen helaas. Dus ik twijfel of ik het moet doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er een alternatief voor een iPhone die wat goedkoper is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Pebble Time kost 250 euro in voorverkoop
|
||||
|
||||
Ik heb de Watch sinds een paar dagen na de release uit Duitsland. Ik heb 515 euro betaald, want ik nam er AppleCare+ bij. In een keer betaald.
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple watch sport spacegrijs + Applecare. Ik zou zeggen sparen of lenen, maar dat laatste is duurkoop |
|
|||
|
|||
Via Apple UK 915€ incl doorzendkost en verzekering!
|
|
||||
|
||||
Ik zou geen watch kopen als je het financieel eigenlijk niet kan dragen. Wacht even en spaar ervoor bijv. Zou zeker niet in termijnen betalen, ben je alleen maar meer geld kwijt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple watch besteld bij belsimpel.nl | mr1dandy | Apple Watch algemeen | 23 | 17-06-15 21:31 |
|
|