Watch Sport Screen krassen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Door een paar domme bewegingen met mijn arm heb ik enkele krassen (lichte) op het scherm van mijn Sport Watch veroorzaakt. Is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Watch Sport Screen krassen
Hey iedereen,
Door een paar domme bewegingen met mijn arm heb ik enkele krassen (lichte) op het scherm van mijn Sport Watch veroorzaakt. Is er een manier om aan de hand van een product de kleine krasjes wat weg te werken? Alvorens ik er een screen protector er op leg.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gelukkig nog geen ervaring mee. Punt is dat je iets nodig hebt om te polijsten zonder dat de rest van het scherm wordt beïnvloed. Ik zou tips vragen bij Apple.
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen om het op te lossen. Houd ons op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil in waterdichtheid tussen Sport en Watch? | kanniet | Apple Watch algemeen | 1 | 10-07-15 14:31 |
|
|