Apple watch trilt niet bij ontvangst WhatsApp bericht discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij binnenkomende sms berichten of mail krijg ik die subtiele tikjes door op m'n pols, bij whatsapp berichten die op de watch binnen komen ontbreekt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple watch trilt niet bij ontvangst WhatsApp bericht
Bij binnenkomende sms berichten of mail krijg ik die subtiele tikjes door op m'n pols, bij whatsapp berichten die op de watch binnen komen ontbreekt altijd deze trilling. Iemand tips?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Prominent voelbaar signaal aanzetten en haptische sterkte helemaal naar rechts. Bij mij krijg ik keurig een melding (trilling) maar wel anders dan bij iMessage
|
|
|||
|
|||
Ik krijg ook geen whatsapp meldingen (trillingen) op mijn iPhone. Al jaren niet. Beroerde app, hij doet het alleen als ik het geluid aan zet. En ik wil geen geluiden behalve mijn beltoon.
|
|
|||
|
|||
Prominent voelbaar signaal en haptische sterkte naar rechts stonden al zo ingesteld Intered. Daar kan het niet aan liggen. Nog andere suggesties?
|
|
|||
|
|||
Heb je berichtgeving (iphone) bij whatsapp ook op toegangsscherm staan? Bij mij werkt het super
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt t ook
|
|
||||
|
||||
Zet hem eens simpel uit en aan. Ik had kennelijk in het begin iets gedaan. Weet niet wat maar werkte wel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 whatsapp trilt niet? | LBMT | iPhone algemeen | 1 | 22-12-14 22:16 |
iPhone 5 trilt niet bij bellen | Berba | iPhone algemeen | 0 | 31-10-13 20:55 |
whatsapp trilt niet? | xAshleyy | iPhone algemeen | 4 | 08-03-13 03:19 |
Iphone trilt niet bij SMS | Ditta | iPhone algemeen | 14 | 29-12-10 22:57 |
|
|