Let op de onderkant van je Watch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat ik gisteren nog te typen dat mijn Sport er als nieuw uitziet, zie ik vandaag bij beter kijken dat het het midden van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Let op de onderkant van je Watch
Zat ik gisteren nog te typen dat mijn Sport er als nieuw uitziet, zie ik vandaag bij beter kijken dat het het midden van de onderkant lichte krassen heeft omdat het horloge daar op rust. Het is een soort koepeltje en logisch dat waar je hem ook neerlegt de zaak gaat krassen. de vraag is alleen hoe zich dat ontwikkelt. Link naar foto'tje.
https://flic.kr/p/xnXc2z
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een standaard hebt om hem op te laden heb je daar volgens mij geen last van, als je hem dan moet neerleggen ergens, dan hierop doen. Je hebt wel gelijk als je niet thuis bent dan moet je hem op iets zacht lid neerleggen om beschadiging te voorkomen.
Succes |
|
|||
|
|||
Ja, of het bandje eronder vleien. Goh, deze had ik nog niet meegemaakt met mijn gewone horloge.
|
|
||||
|
||||
Klopt, maar die heeft ook geen sensoren aan de onderkant. ik heb hem 3 maanden nog geen beschadigingen oid.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
schroefje kwijt van onderkant iphone 4 | markcas | iPhone algemeen | 0 | 25-03-11 00:40 |
Snel naar de onderkant van een webpagina. | Twigg | iPhone algemeen | 18 | 16-02-10 15:28 |
Speakers aan de onderkant? | SkateSean | Archief | 3 | 12-08-09 15:58 |
Onderkant beeldscherm wit | wiekser | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 10:14 |
Schroeven op de onderkant van de iphone | Ezekiel | iPhone algemeen | 17 | 18-07-08 12:29 |
|
|