//

AW, notificaties, Siri en Carkit

AW, notificaties, Siri en Carkit discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De kogel is vrijwel zeker door de kerk: ik ga mijn (ver)oude(rde) Pebble vervangen door een AW, waarschijnlijk een gebruikte Space Grijze Series 1 of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-17, 14:42
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Question AW, notificaties, Siri en Carkit

De kogel is vrijwel zeker door de kerk: ik ga mijn (ver)oude(rde) Pebble vervangen door een AW, waarschijnlijk een gebruikte Space Grijze Series 1 of 2 van 42mm.

Ik kan een paar dingen echter niet zomaar terugvinden hoe deze met de AW werken itt de Pebble:
- Zo vraag ik mij af of Niet Storen Tijdens Autorijden ook door de Watch gerespecteerd wordt: mijn Pebble negeert Niet Storen namelijk volledig.
- Kan ik Siri vanaf de Watch oproepen, maar wel horen en toespreken via mijn carkit? Momenteel kan ik met mijn vinger op de HomeKnop (TouchID) Siri starten en loopt het "gesprek" via de speakers en microfoon van de carkit.
- En hoe is het mbt notificaties en dergelijke? Mijn Pebble ontvangt enkel notificaties binnen bereik. Komt er wat binnen terwijl ik te ver weg ben dan mis ik dat en kan ik dat ook niet vanaf de Pebble nakijken. Kan ik op een AW wel actief bijv. WhatsApp of email bekijken als ik weer binnen bereik ben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-17, 13:39
Pimirene Pimirene is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 44
Standaard

Mijn watch 3 werkt prima met mijn carkit in mijn Hyundai , start m op watch en schakel daarna over op carkit. Maar de watch 3 van mijn man doet die het niet met zijn BMW . Dus hangt af van je carkit. Niet storen heb ik nog niet uitgeprobeerd in de auto, want eigenlijk vindt ik het wel prettig om te bellen in de auto. Je kan de instellingen van je iphone overnemen, dus als iphone op stil staat moet de watch het ook doen, daarnaast kan je met een handeling ook je watch apart stil zetten.
  #3  
Oud 05-10-17, 14:08
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Standaard

Dank voor de reactie.

Ik moet het met mijn Kia dus maar gewoon gaan uitproberen ;-)
  #4  
Oud 21-10-17, 12:08
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Standaard

Inmiddels een Series 3 gekocht, dus ik ga het zelf testen en zal mij bevindingen hier neerzetten voor referentei voor anderen in de toekomst.
Reageren

Labels
carkit siri pebble



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 21:42
Carkit naar Carkit probleem herda iPhone algemeen 0 07-02-11 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.