Watch scherm gebarsten. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, deze avond lichtjes met mijn arm tegen de muur gebotst en jawel met de Apple watch aan. Er is een barts in het scherm, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Watch scherm gebarsten.
Besten, deze avond lichtjes met mijn arm tegen de muur gebotst en jawel met de Apple watch aan. Er is een barts in het scherm, diagonaal.
Ik kan de watch nog gebruiken maar mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met een barst innhet scherm. Wat kan je eraan doen? Volledig vervangen (wat heel duur is) of kan je er een soort pasta voor vinden dat de barst opvult? Zelf vervangen? Alvast bedankt voor de reacties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelfs Apple vervangt/repareert het scherm van een Apple Watch niet, dus zelf vervangen gaat je waarschijnlijk niet lukken...
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp kun je hem dus nergens laten maken als er een barst in zit???
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple Watch-serviceprijzen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zijn ook prijzen om te zeggen "koopt u meteen maar een nieuw". Ik heb zonet een Apple Watch 3 gps aangeschaft. Vond de 4 te duur voor wat ik ervan zou gebruiken... Ik heb voor de nieuwe Watch amper enkele eurootjes meer gegeven dan de prijs die je voor herstelling betaalt. Gangsters... |
|
||||
|
||||
Citaat:
De prijzen zijn overigens gelijk gebleven als voor de prijsdaling van de 3, net zoals je voor de 2 ook nog steeds €250 moet betalen.
|
|||
|
|||
Duidelijk, en ik maar denken dat Apple zijn producten wat duurzamer maakte.
Klopt gelukkig voor de rest wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 scherm gebarsten | tjal0901 | iPhone algemeen | 6 | 17-11-14 13:40 |
iPhone 4S gebarsten scherm | Ca$hMonnie | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 16-04-13 21:41 |
iPhone scherm gebarsten | Drumpie | Archief | 2 | 09-11-09 16:01 |
Scherm gebarsten ... | stijnh | iPhone algemeen | 5 | 16-01-08 13:09 |
|
|