//

Beantwoorden Whatsapp 3 opties in WatchOs 5.

Beantwoorden Whatsapp 3 opties in WatchOs 5. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In WatchOs 5 is het mij opgevallen dat je bij het beantwoorden van een Whatsapp bericht een nieuwe optie hebt. Het ziet er uit alsof ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-18, 21:27
kuka kuka is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard Beantwoorden Whatsapp 3 opties in WatchOs 5.

In WatchOs 5 is het mij opgevallen dat je bij het beantwoorden van een Whatsapp bericht een nieuwe optie hebt. Het ziet er uit alsof je met een vinger een bericht terug kunt schrijven. Het symbool ziet er uit als een A met een hand waarbij de wijsvinger de A aan het schrijven is (kan helaas geen foto toevoegen) De ze optie lijkt greyed out te zijn. Hoe kan ik deze activeren? Iemand ervaring hiermee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-18, 21:34
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Volgens mij bedoel je scribble. Dan zul je de taal van het toetsenbord op Engels en Nederlands moeten zetten volgens mij. Werkt helaas niet als ie alleen op Nederlands staat. Je kunt wel Nederlands woord schrijven, maar wordt qua spelling niet ondersteund. Ik zal het ook eens uittesten.
  #3  
Oud 20-09-18, 21:56
kuka kuka is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Inderdaad dat is het. Bedankt. Het zou er al sinds WatchOs 3 inzitten en heb het nooit gezien. Het lukt mij niet om het te activeren ondankt dat Engels als taal toegevoegd is. Enig idee?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 September 2018 om 21:06 ----------

Gelukt! Klopt het dat ik bij elk bericht eerst de taal ong engels moet zetten voordat ik kan schrijven? Thanx
  #4  
Oud 21-09-18, 23:51
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Klopt. Dat komt omdat het officieel niet wordt ondersteund in het Nederlands. Weer een dingetje, net als applepay en voorspellende woorden in het toetsenbord waar wij in Nederland niet aan mee doen. Jammer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie kan mij vraag beantwoorden werner2009 Archief 1 20-07-09 18:15
Hoe chat beantwoorden met Qik alans iPhone Apps 1 04-10-08 15:29
telefoongesprek beantwoorden marinusp iPhone algemeen 6 21-06-08 12:01
Kan bepaalde sms niet beantwoorden Sebastiaan iPhone algemeen 3 21-11-07 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.