Apple Pay met Watch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Betalen met de Apple Watch gaat niet zo gemakkelijk zoals op filmpjes laten zien. Ik moet vaak op meerdere manieren mijn watch bij de paslezer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Pay met Watch
Betalen met de Apple Watch gaat niet zo gemakkelijk zoals op filmpjes laten zien. Ik moet vaak op meerdere manieren mijn watch bij de paslezer houden voordat het eindelijk werkt. Met de bankpas gaat het dus veel sneller. Misschien is het nog wennen voor mij om de juiste positie te vinden voor mijn arm met Apple Watch. Maar nu ben ik nog niet overtuigd dat betalen met Apple Pay zoveel sneller gaat dan de bankpas. De winkelier vond het wel leuk om te zien toen het eindelijk werkte.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb er geen problemen mee ervaren. Horloge vlakbij de lezer en voila! En zo ook met mijn iPhone. Die is ook zeker minimaal zo snel als je bankpas.
|
|