batterij snel leeg na update discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De batterij van mijn IWatch 5 is na de laatste software update erg snel leeg. Voor de update was hij meestal tot ongeveer 50 % ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij snel leeg na update
De batterij van mijn IWatch 5 is na de laatste software update erg snel leeg.
Voor de update was hij meestal tot ongeveer 50 % vol als ik hem op de lader legde bij het naar bed gaan en nu moet hij 's avonds veel eerder op de later worden gelegd. Heb em al volledig uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Zijn er meer mensen met deze klacht? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem ook met de series 5
|
|
|||
|
|||
Er zijn in diverse (Apple) forums veel klachten hierover.
Er zijn 2 oplossingen voorhanden: wachten op update van Apple of watch opnieuw installeren als NIEUWE watch. Let wel dan ben je al je data kwijt. Ikzelf heb voor laatste oplossing gekozen en batterij drain is opnieuw normaal op ongeveer 5% per 2 uur |
|
|||
|
|||
Heb zelfde probleem met mijn watch5 maar zal toch even afwachten op eerste update
|
|
||||
|
||||
Had ik ook, ik heb nu de series 6 sinds vandaag ben benieuwd hoe de Batterij zich gedraagt.
|
|
||||
|
||||
Gewoon ontkoppelen en laatste backup terug zetten werkt perfect. Nu 2,3% / uur kwijt
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I pad batterij snel leeg na update 7.0 | Inkie42 | iPad algemeen | 5 | 12-10-13 18:10 |
Batterij snel leeg na Update 4.3.x | Stef16 | iPhone algemeen | 127 | 05-06-11 17:32 |
Batterij snel leeg na update IOS4 | fplin | iPhone algemeen | 60 | 11-07-10 14:17 |
Batterij iphone 3G snel leeg na update 3.1.2 | knijn | iPhone algemeen | 4 | 25-05-10 11:35 |
Batterij snel leeg na 2.1 update | kimwispel | iPhone algemeen | 8 | 31-12-08 18:59 |
|
|