Watch app op Iphone bevriest: update niet mogelijk. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg al een tijdje de melding dat ik mijn Apple Watch serie 5 kan updaten naar versie 7.01. Wanneer ik naar de watch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Watch app op Iphone bevriest: update niet mogelijk.
Hallo,
Ik krijg al een tijdje de melding dat ik mijn Apple Watch serie 5 kan updaten naar versie 7.01. Wanneer ik naar de watch app op mijn telefoon ga, zie ik die melding ook maar wanneer ik die indruk, bevriest de hele watch app. Niets werkt dan nog. Ik heb al geprobeerd de telefoon opnieuw op te starten, de app te verwijderen (wat niet lukt), opnieuw verbinding maken etc. Wanneer ik de update wil doen via de watch zelf, loop ik vast op het toestemmingsformulier. Die bevriest dan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hay day bevriest na update iOS 9.01 | lammie51 | iPad Apps | 1 | 27-09-15 21:35 |
Ipad bevriest tijdens update procedure. | TheBurnerMan | iPad algemeen | 0 | 27-09-15 17:28 |
Mijn camera van de iphone 4s stelt niet meer scherp en het beeld bevriest | kroonsteencees | iPhone algemeen | 0 | 05-10-14 22:43 |
Bluetooth iphone 4s niet meer mogelijk na update 7.0.3 | HJHondelink | iPhone algemeen | 3 | 31-10-13 13:33 |
|
|