Van iWatch 5 naar 7 - advies gevraagd discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Toen de iW6 uitkwam was het advies 'als je een 5 hebt, is er geen echte reden om over te stappen naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van iWatch 5 naar 7 - advies gevraagd
Hallo allemaal,
Toen de iW6 uitkwam was het advies 'als je een 5 hebt, is er geen echte reden om over te stappen naar de 6'. Kan iemand me adviseren of het beter, handig, slimmer is om dan nu wel naar de 7 over te stappen? Is de 7 zoveel beter? Dank en groet, Cees |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van de 6 naar de 7 lijkt weer een beetje hetzelfde te zijn. Zie:
https://www.iculture.nl/apple-watch/...atch-series-6/ persoonljk denk ik als je tevreden bent met je 5, deze best nog wel even mee kan. Tenzij je perse wil en/of een goede plek of deal hebt voor je 5. |
|
||||
|
||||
Aangezien de series 8 vermoedelijk wel een grotere upgrade zal zijn (ipv de 5 naar de 6 en van de 6 naar de 7 kleine updates zijn) zou ik wachten tot de 8.
|
|
|||
|
|||
En de 9 is waarschijnlijk nog weer wat beter, maar dan kan je ook wachten op de 10. Maar als je wacht op die 10 is de 11 wellicht weer beter. . . of dan de 12 . . . .
Flauw antwoord, ik weet het. Maar als je altijd gaat wachten op een volgende versie, dan kom je nooit ergens. Ik zou zeggen, als jouw huidige watch voor jou voldoet, dan zou ik niet overstappen naar een nieuwe. Als er in de nieuwe functies zitten die je perse wil hebben (of je hebt net een leuke erfenis gekregen) dan koop je lekker een nieuwe. |
|
|||
|
|||
Ik ben afgelopen week overgestapt van de Watch 5 naar de Watch 7.
Was het nodig?: Neen. Reden?: Hebberigheid.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Advies gevraagd voor update 8.1.2 naar 8.4 (dank) | robenroute | Jailbreak | 2 | 01-07-15 23:08 |
iPhone: Advies gevraagd: update 3gs 4.1 naar 4.3.5 +jailbreak+unlock | martijnmiddel | Jailbreak | 10 | 19-09-11 22:08 |
Advies gevraagd | ChristianS | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-03-11 21:59 |
Advies gevraagd FW 1.1.4 naar 3.0 | ruve | Archief | 3 | 06-11-09 11:19 |
Advies gevraagd! | Bryant24 | Koopinformatie Nederland | 33 | 05-11-08 11:16 |
|
|