watch laad op met tussenposen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds enige tijd laad mijn watch moeilijk op. Soms laad hij direct niet op, en hij word ook geregeld onderbroken. Ik hoor dat hij geregeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
watch laad op met tussenposen
sinds enige tijd laad mijn watch moeilijk op. Soms laad hij direct niet op, en hij word ook geregeld onderbroken. Ik hoor dat hij geregeld een geluidje geeft dat hij start met opladen. Heb al vanalles geprobeerd, reset gedaan,andere kabel, andere oplaadblok. Niks veranderd eraan.Aan wat zou dat kunnen liggen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig "geoptimaliseerd opladen" aangevinkt in je Watch?
|
|
||||
|
||||
Wat ik erover gelezen heb betekent dit dat de batterij vervangen moet worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple watch laad wel op maar gaat niet aan | amber1996 | Apple Watch algemeen | 2 | 22-10-17 20:47 |
Ipad 2 laad op tot 88% en laad dan af | Floezeke | iPad algemeen | 0 | 28-07-15 19:36 |
iPhone 5 laad niet op | Subcolors | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 06-03-14 23:17 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
|
|