Saffierglas kapot discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Vorig jaar kocht ik de 7RVS. Voornaamste reden het saffierglas. Hoewel ik extra voorzichtig ben met het horloge zat er toch een kleine ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Saffierglas kapot
Hi allen,
Vorig jaar kocht ik de 7RVS. Voornaamste reden het saffierglas. Hoewel ik extra voorzichtig ben met het horloge zat er toch een kleine maar diepe put in het glas. Watch is vervangen voor€479. Op internet wat beter ingelezen en een onderzoek gezien op YouTube. Een serieus onderzoek met zeer geavanceerde apparatuur. Dit onderzoek toont aan dat Apple een soort saffier gebruikt dat veel zachter en dus kwetsbaarder is dan een goedkoop gewoon horloge met saffierglas van pak weg €200. Volgens de specs heeft de Ultra hetzelfde saffier als de 7RVS. Eveneens op YouTube een test gezien van de Ultra. Een barbaarse test waarbij kennelijk blijkt dat het saffierglas van de Ultra nagenoeg onkwetsbaar is… Ik snap t niet meer… Ervaringen, opmerkingen, suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|