Verschil volume 41mm en 45mm model? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel mijn vrouw als ik hebben onlangs een Apple Watch 8 gekocht. Zij het 41mm model, ik het 45mm model. Wat nu na een poosje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil volume 41mm en 45mm model?
Zowel mijn vrouw als ik hebben onlangs een Apple Watch 8 gekocht. Zij het 41mm model, ik het 45mm model. Wat nu na een poosje opvalt is dat het geluid van de 41mm zachter is dan de 45mm (volume staat uiteraard bij beiden vol aan). Grofweg geschat is haar volume 70% van de mijne. Niet echt hinderlijk alhoewel ze bijv. Siri luider zou wensen.
Zou dit kunnen kloppen of zou er sprake kunnen zijn van een fabrieksfout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je waarneming klopt wel, geluid van de Apple Watch Ultra is ook weer luider dan die van de normale Apple Watch.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal | Schroale | iPhone algemeen | 6 | 03-10-15 10:34 |
oud model 3gS 3.1.3 | rubenhvt | Archief | 1 | 22-02-10 00:35 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Verschil in volume oordopjes | ramonmol | iPhone algemeen | 2 | 14-07-09 11:50 |
|
|