//

stappenteller begint de dag met tussen 200 en 500 stappen

stappenteller begint de dag met tussen 200 en 500 stappen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, raar. Nieuwe Apple smartwatch 9 gekocht vorige week. Hiervoor had ik een gard Pro Ultra 2+ die niet voldeed, daarna een fitbit (baggerding na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-24, 13:02
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 40
Standaard stappenteller begint de dag met tussen 200 en 500 stappen

Ja, raar. Nieuwe Apple smartwatch 9 gekocht vorige week. Hiervoor had ik een gard Pro Ultra 2+ die niet voldeed, daarna een fitbit (baggerding na 1 week terug gebracht). Want beide klokkies gaven aan dat ik net na het wakker worden, zittend op de rand van mijn bed al pakweg 350 - 500 stappen had gezet. Dat zou de apple wacht 9 zeker niet doen werd me verzekerd. Voor mijn vrouw een SE gekocht. Beide bij MediaMarkt. Nu geeft de health app van beide apple watches dus wel degelijk aan dat we een hoop stappen hebben gezet als we net wakker worden.
Kan iemand me vertellen waarom dit is?
Ik lees iets over calibreren door 20 minuten stevig te gaan wandelen. En da's voor mij een probleem, ik heb ****** en kan daardoor geen 20 minuten stevig doorlopen.
Dus.... wie kan me helpen.
Mijn iphone is een 12 pro, met de laatste nieuwe updates. Resets geprobeerd, app verwijderen en terugzetten geprobeerd, helaas....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-24, 19:04
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 94
Standaard

Geen idee of dit er iets mee te zien heeft maar ik had het probleem dat er stappen dubbel geteld werden. Blijkbaar had ik ooit een app toegang gegeven tot “gezondheid” en die app telde ook de stappen.
Oplossing was de app de toegang tot gezondheid ontzeggen, in elk geval het aantal stappen toch.
Ga naar de gezondheid app, klik op je profiel naam of foto rechtsbovenaan, klik bij privacy op apps en voorzieningen. Kijk daar eens of er geen app ongeoorloofde toegang heeft.
Reageren

Labels
applewatch 9, applewatch se, health app instellingen, stappenteller



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beginscherm iWatch foto + Stappenteller Skater Apple Watch algemeen 2 09-10-19 18:38
Stappenteller op Iphone 4 Semino iPhone Apps 3 17-03-17 15:54
Stappenteller buiten het sporten BarttraB Apple Watch algemeen 1 11-07-15 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.