Whattsapp & Facebook installeren op Apple watch? discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Net de nieuwe apple watch aangeschaft en geïnstalleerd. Erg leuke gadget.. MAAR: hoe krijg ik whattsapp en Facebook, Facebook messenger op mijn watch?? Is leuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whattsapp & Facebook installeren op Apple watch?
Net de nieuwe apple watch aangeschaft en geïnstalleerd. Erg leuke gadget.. MAAR: hoe krijg ik whattsapp en Facebook, Facebook messenger op mijn watch??
Is leuk dat je berichten kan in spreken in de app berichten, maar niemand stuurt nog smsjes.. En iMessage wordt hier ook niet veel gebruikt. (terwijl dit is de usa wel veel gebruikt wordt) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De door jou genoemde Apps hebben (nog?) geen WatchKit Apps.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zie dat de melding van whattsapp wel op watch verschijnt, maar lezen kan ik het niet. Hopen maar dat die apps snel beschikbaar worden voor de watch.
Moet in ieder geval tot het najaar wachten op de nieuwe OS2 |
|
||||
|
||||
Er is een bug in WhatsApp wat volgens mij iOS 7 t/m 9 treft waardoor je berichten niet kunt lezen vanuit een notificatie. Dat is de reden dat je je berichten niet kunt lezen. Dat gaat overigens ook niet meer op je iPhone.
Je hoeft niet te wachten op watchOS 2 voor apps op je Watch hoor. Als ontwikkelaars een app uitbrengen voor de release van watchOS 2 kun jij hem gewoon downloaden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook App 2x installeren | Tony | iPhone Apps | 1 | 20-10-11 14:29 |
|
|