Andere maand bekijken in Agenda app? discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of en vooral hoe het mogelijk is om in de maandweergave van de agenda app (op de watch) door te bladeren naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Andere maand bekijken in Agenda app?
Weet iemand of en vooral hoe het mogelijk is om in de maandweergave van de agenda app (op de watch) door te bladeren naar een volgende maand?
Alle voor de hand liggende dingen (swipes naar links, rechts, boven, beneden, time-travel via kroonwieltje etc) volgens mij al geprobeerd maar hij laat uitsluitend de huidige maand zien. Wat ben ik nog vergeten? Zou jammer zijn als het helemaal niet kan. Is potentieel een (onverwacht) handige feature dat je op je watch snel ff kunt checken op welke dag v/d week een bepaalde datum valt, maar 't is nu maar heel beperkt nuttig (omdat binnen de huidige maand een simpel rekensommetje - vandaag + 7, 14 of 21 - ook al duidelijkheid geeft). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nergens voor nodig. Vraag maar aan Siri: op welke dag valt (bijv) 7 juli 2016
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2016 om 23:57 ---------- Sorry, maar dat is minstens zo omslachtig als iPhone erbij pakken... Vooral omdat ik Siri dan eerst weer aan moet zetten |
|
|||
|
|||
Late reactie, maar kijk eens naar Coyomi. Hiermee kun je maanden vooruit bladeren en op een maand klikken en dan scroll je door de afspraken van die specifieke maand.
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg niet als complication, de combinatie Better Day en Eventswidget geven mij een beter resultaat.
|
Labels |
agenda, bladeren, maandweergave, vooruit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda app kan niet >1 maand terug | Hesterjo | iPad Apps | 3 | 16-04-13 08:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|