Activiteiten app discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik graag de activiteitenapp bijv tijdens een wandeling. Kies ik voor de activiteit “wandelen” dan pauzeert deze niet automatisch bij pauze. Kies ik voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activiteiten app
Ik gebruik graag de activiteitenapp bijv tijdens een wandeling.
Kies ik voor de activiteit “wandelen” dan pauzeert deze niet automatisch bij pauze. Kies ik voor de activiteit “hardlopen” dan pauzeert deze wel automatisch bij pauze. Wat is verder het verschil tussen deze activiteiten? Maakt het iets uit als ik met wandelen de activiteit “hardlopen” kies? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik veronderstel dat het aantal stappen zal verschillen. Bij harlopen is je stapafstand groter dan bij wandelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waarschuwing activiteiten app in Ios11 | JanJDB | Apple Watch apps | 1 | 17-10-17 10:50 |
Activiteiten delen | Elidb | Apple Watch algemeen | 0 | 28-03-17 09:04 |
info activiteiten exporteren | huisvrouwtje | Apple Watch algemeen | 0 | 30-01-17 10:03 |
Work out app activiteiten | Dirkstra | iPhone algemeen | 2 | 26-10-16 19:21 |
Runkeeper in activiteiten overzicht? | Edwardfotografie | Apple Watch apps | 0 | 18-07-16 11:06 |
|
|