Stand alone GPS positie weergave zonder iPhone discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een app voor mijn apple Watch 3 die de gps positie gegevens laat zien, ZONDER dat ik de iPhone by ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stand alone GPS positie weergave zonder iPhone
ik ben op zoek naar een app voor mijn apple Watch 3 die de gps positie gegevens laat zien, ZONDER dat ik de iPhone by me heb.
Dus de batterij is leeg van de iphone en ik wil toch graag weten op welke positie coordinaten ik mij op de Watch 3 bevind, zodat ik op de papieren stafkaart kan zien al waar ik ben. Deze Watch drie heeft een ingebouwde gps, dus het zou moeten kunnen! Heeft iemand een idee?
Met vriendelijke groet, GeneraalSjok Haast u niet in uw geest om geërgerd te raken Laatst gewijzigd door generaalsjok; 01-04-18 om 14:29. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Coordinates doet dit
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
positie buttons | quip | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-08-11 18:51 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
|
|