//

Weer-app sync deels niet met Apple Ultra 2

Weer-app sync deels niet met Apple Ultra 2 discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Ik heb sindskort een Ultra 2 watch (software 10.0.2) en ik heb een vraag over de weerapp van Apple. Deze heb ik geinstalleerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-23, 18:50
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard Weer-app sync deels niet met Apple Ultra 2

Hi allen,

Ik heb sindskort een Ultra 2 watch (software 10.0.2) en ik heb een vraag over de weerapp van Apple.
Deze heb ik geinstalleerd op een Iphone 12 pro max met de laatste software (17.0.3) .

Ik heb een wijzerplaat "Modulair extra" op de Ultra 2 en daar heb ik vochtigheid,temperatuur en regen geconfigureerd .De laaste 2 worden niet gesynct . Als ik deze opnieuw instel dan komt er soms een waarde in beeld maar verdwijnt weer na een tijdje.App is opnieuw installed maar klacht blijft.

Een andere wijzerplaat heeft ook niet geholpen.
__________________
Doe niet iets wat ik ook niet zou doen

Laatst gewijzigd door rollotomassi; 07-10-23 om 19:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5c touch werkt deels niet rubinjo13 iPhone accessoires en onderdelen 3 18-09-16 15:27
Apple betaalt iPad deels terug wvy iPad algemeen 0 07-03-11 16:02
Iphone krijgt nieuwe gebruiker, deels terug naar fabriek ins. deels bewaren daaf iTunes 8 01-08-10 10:21
Dringend: Scherm werkt deels niet meer! iphoner32 iPhone algemeen 8 26-07-09 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48.