icoontjes boven in beeld, wat het betekend discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een vraag over de verschillenden icoontjes die ik soms heb boven in me beeld. Ik vraag me namelijk af wat ze betekenen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoontjes boven in beeld, wat het betekend
hallo,
Ik heb een vraag over de verschillenden icoontjes die ik soms heb boven in me beeld. Ik vraag me namelijk af wat ze betekenen. Het gaat om een stipje o en soms heb ik een E boven in beeld staan. Wat betekenen die icoontjes? Met vriendelijke groet, MeikeDijkhuis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
E = Edge
o = GPRS |
|
|||
|
|||
Icoontjes
Wat betekenen die icoontjes dan?
|
|
||||
|
||||
Staat er toch?
Maar als je wilt weten wat de achterliggende functie ervan is...dat heeft te maken met de dataverbinding die je hebt met je mobiele provider |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het 'Wat vind jij van de avatar boven jou?' topic | iMario | Chat en geruchten | 219 | 18-01-11 15:59 |
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? | stefonline | Archief | 3 | 09-08-10 13:53 |
Windows: Wat betekend de foutmelding (-69) | M Settels | iTunes | 2 | 22-06-10 12:37 |
Vierkantje boven in beeld | wieke | Archief | 5 | 19-04-08 15:17 |
|
|