Is jou iPhone 4S al geleverd? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door IPhoneandipad2 Gebeld en resultaat is dus dat ze beperkt aantal krijgen dus moet ik nog ff geduld Hebben. Maar daar hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De media markt in Alexandrium had er 3 binnen gehad en in Alphen idem. Zo ook bij de PDA shop en nog wat winkels.... Dus idd erg lage leveringen aan de winkel men schijnt als provider zijnde wel veel te hebben maar dat zijn enkel geruchten geloof ik... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar 2 of 3 in de winkel dat zijn toch geen voorraden. Hebben ze nou helemaal niks geleerd van de gekte van de vorige iphones |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgende week verwachten winkels weer wat leveringen begreep ik! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat ik dan volgende week aan de beurt ben. Verbaasde me wel dat ik gister niet ben gebeld eerlijk gezegd, want ik had 3 dagen na de bekendmaking gereserveerd. Maar nu ik leest dat winkels maar 2 of 3 binnen krijgen dan begrijp ik wel waarom. Ik had ergens gelezen dat ze dinsdag weer binnen krijgen. |
|
|||
|
|||
Ikke heb vrijdag de 21ste via apple besteld was mijn galaxy s zat!
Zusje mag verlengen dus zodoende hielden we elkaar op de hoogte nou heb ik wel t een en ander gebeld en zodoende wist ik t een en ander... |
|
|||
|
|||
om 16 uur kpn winkel ingelopen.. of ze een 4s hadden..ja dus.. gekocht en meegenomen.. zonder abb.... 609 eurie.... niet gek... geen pre order enz enz.. prima zo..
ps .. hebben er nog 5 liggen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2011 om 23:29 ---------- Zo dat, dat nog kan. Ik dach dat KPN geen losse toestellen verkocht. |
|
|||
|
|||
In elke winkel die ik binnen loop hebben ze nog genoeg iphone's liggen. Echter alleen voor vodafone. En ik maar weken wachten voor t-mobile. Tijd om over te stappen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Althans ik vroeg t ook maar kreeg nee.... |
|
|||
|
|||
KPN winkel winschoten.. prima service.. ze moesten wel even bellen, maar geen probleem dus..
Harry |
|
|||
|
|||
Owww ff kijken dan als apple sloom blijft doen!
|
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdag iets voor 5 het contract van studentmobiel.nl gefaxt en gisteravond stond de postbode al voor de deur! Voor mijn gevoel een goede deal kunnen sluiten (380 euro iPhone4S16black icm 1 jaar iSmart150 bij T-Mobile) EN snelle service!
|
|
||||
|
||||
Gisteren mail gehad dat hij verzonden was om 19:00 en net was UPS hier om hem te bezorgen ben er blij mee hoop dat jullie hem ook snel binnen krijgen
ps is witte 64 gig
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vrijdag 21-10 pre-order gedaan bij the Phonehouse ivm aanschaf van een Groupon Bon van € 120,-
Is hier iemand die bij de Phonehouse werkt en weet wanneer ze gaan uitleveren icm KPN? |
|
|||
|
|||
25e besteld bij Vodafone online, gisteren geleverd. 32GB Zwart.
|
|
|||
|
|||
de 21ste besteld en vandaag geleverd door T-Mobile!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb 23 oktober mijn Iphone 4S 64Gb besteld en kreeg toen pas de 29ste een bevestiging.
Mijn abbo is toen ook direct veranderd naar Iphone Smart abbo. en duurt nu tot 23 oktober 2013. maar heb nooit meer wat gehoord over een levering van mijn iphone . Orderstatus: order is verified and fulfillment is in progress Ik vind wel dat Vodafone zijn zaken slecht op orde heeft en veel onduidelijkheid geeft |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
21ste besteld bij vodafone en hij zou als het goed is vandaag geleverd moeten worden maar ben wel gister gebeld door koerier maar zou mail krijgen met de tijd en die heb ik nog niet gehad
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iphone beschadigd geleverd | oOdaanOo | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-08-10 16:02 |
Psx4all op jou iphone ... Zeer binnenkort | blackeagle | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-12-07 19:34 |
|
|