iPhone voorradig maar nog een week wachten? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag gemeld door AMP Logistics/GSMEasy.nl dat mijn iPhone voorradig is, maar dat deze pas over een week kan worden geleverd in verband met het feit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone voorradig maar nog een week wachten?
Vandaag gemeld door AMP Logistics/GSMEasy.nl dat mijn iPhone voorradig is, maar dat deze pas over een week kan worden geleverd in verband met het feit dat het nummerbehoud ook vandaag pas is aangevraagd bij Vodafone.
Is dat normaal, want ik wacht al ruim een week op voorraad en dat hadden ze toch ook parallel kunnen laten lopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nummerbehoud wordt pas aangevraagd door AMP als het toestel binnen is i.v.m. abonnementskosten. (abonnement loopt al, maar toestel is nog niet binnen bijvoorbeeld)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nog maar even wachten met de iphone4s? | Pimirene | iPhone algemeen | 25 | 26-12-11 14:01 |
Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? | Martijniphone | Koopinformatie Nederland | 63 | 25-05-10 18:25 |
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? | reno1 | Archief | 10 | 31-07-08 14:34 |
nog een jaar wachten op nieuw abbonement. | bert 65 | Odido (T-Mobile) | 2 | 21-07-08 00:01 |
|
|