Vodafone liegt over voorraad nieuwe iPad discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken geleden heb ik telefonisch een nieuwe iPad 64gb met abonnement besteld bij Vodafone. Er werd mij verteld dat deze iPad op voorraad was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Vodafone liegt over voorraad nieuwe iPad
2 weken geleden heb ik telefonisch een nieuwe iPad 64gb met abonnement besteld bij Vodafone. Er werd mij verteld dat deze iPad op voorraad was en dat ik 'm binnen een paar dagen in huis had. Niet dus! Inmiddels heeft de klantenservice van Vodafone mij verteld dat de verkopers tegen klanten moeten zeggen dat ze op voorraad zijn om zo veel mogelijk bestellingen binnen te halen. En dat het nog wel weken of zelfs maanden kan duren voordat deze iPad geleverd kan worden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Als je deze uitspaak kan bewijzen, of er staat op je aankoop bewijs dat hij heel binnenkort geleverd zal gaan worden, dan zit je goed, want dan kan je de koop ongedaan laten maken. Daar de leverancier zich niet aan de aflevering voorwaarden houdt.
|
#3
|
|||
|
|||
Zucht... Wet koop op afstand... Je mag altijd ontbinden, telefonisch: 7 dagen, via internet vaak zelfs meer, ligt net aan wat ze zelf aangeven.
OT: waarom bestel je bij Vodafone als je toch niet wil wachten? Rij naar Amdam of bestel bij Apple online. Ik zie nut van deze "klacht" niet. Ik had mijn 64GB binnen 24 uur na de middernacht lancering via Vodafone. Geen problemen mee gehad dus. |
#4
|
|||
|
|||
Natuurlijk kan ik ontbinden, alleen kan ik nergens zo'n aantrekkelijke aanbieding vinden. Het gaat mij erom dat men je gewoon voor zit te liegen, maar ja, what's new??
|
#5
|
|||
|
|||
Ik zou eens bellen met de status order desk. Via internet verloopt alles best snel.
|
#6
|
|||
|
|||
Ik heb al 6x gebeld. De eerste keer was de bestelling. De tweede keer omdat ie niet verstuurd werd. Toen werd gezegd dat de iPad na de Pasen binnen zou komen. Na de Pasen gebeld, maar de iPad was niet binnen. Einde van die week gebeld, nog steeds geen iPad. Uiteindelijk werd er gezegd dat de afdeling verkoop moest liegen over de voorraad en dat ze niet konden zeggen wanneer de iPad binnen was.
|
#7
|
||||
|
||||
Weet je wat ik niet snap?
Ik vind het raar dat men de klantenservice (of afdeling Verkoop) tegen klanten laat zeggen dat ze moeten "liegen". Sorry maar dat vind ik dus echt raar! Dat staat zowiezo toch niet echt vertrouwelijk......wel? En dat moet wel intact blijven he het vertrouwen tussen Vodafone en Klant.
__________________
Groetjes Claudia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
|
|