//

Vodafone liegt over voorraad nieuwe iPad

Vodafone liegt over voorraad nieuwe iPad discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken geleden heb ik telefonisch een nieuwe iPad 64gb met abonnement besteld bij Vodafone. Er werd mij verteld dat deze iPad op voorraad was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 13:22
El Dino El Dino is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 18
Standaard Vodafone liegt over voorraad nieuwe iPad

2 weken geleden heb ik telefonisch een nieuwe iPad 64gb met abonnement besteld bij Vodafone. Er werd mij verteld dat deze iPad op voorraad was en dat ik 'm binnen een paar dagen in huis had. Niet dus! Inmiddels heeft de klantenservice van Vodafone mij verteld dat de verkopers tegen klanten moeten zeggen dat ze op voorraad zijn om zo veel mogelijk bestellingen binnen te halen. En dat het nog wel weken of zelfs maanden kan duren voordat deze iPad geleverd kan worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-12, 21:54
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Als je deze uitspaak kan bewijzen, of er staat op je aankoop bewijs dat hij heel binnenkort geleverd zal gaan worden, dan zit je goed, want dan kan je de koop ongedaan laten maken. Daar de leverancier zich niet aan de aflevering voorwaarden houdt.
  #3  
Oud 16-04-12, 01:23
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Zucht... Wet koop op afstand... Je mag altijd ontbinden, telefonisch: 7 dagen, via internet vaak zelfs meer, ligt net aan wat ze zelf aangeven.

OT: waarom bestel je bij Vodafone als je toch niet wil wachten? Rij naar Amdam of bestel bij Apple online. Ik zie nut van deze "klacht" niet.

Ik had mijn 64GB binnen 24 uur na de middernacht lancering via Vodafone. Geen problemen mee gehad dus.
  #4  
Oud 16-04-12, 11:58
El Dino El Dino is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 18
Standaard

Natuurlijk kan ik ontbinden, alleen kan ik nergens zo'n aantrekkelijke aanbieding vinden. Het gaat mij erom dat men je gewoon voor zit te liegen, maar ja, what's new??
  #5  
Oud 16-04-12, 12:16
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik zou eens bellen met de status order desk. Via internet verloopt alles best snel.
  #6  
Oud 16-04-12, 12:31
El Dino El Dino is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 18
Standaard

Ik heb al 6x gebeld. De eerste keer was de bestelling. De tweede keer omdat ie niet verstuurd werd. Toen werd gezegd dat de iPad na de Pasen binnen zou komen. Na de Pasen gebeld, maar de iPad was niet binnen. Einde van die week gebeld, nog steeds geen iPad. Uiteindelijk werd er gezegd dat de afdeling verkoop moest liegen over de voorraad en dat ze niet konden zeggen wanneer de iPad binnen was.
  #7  
Oud 26-04-12, 11:16
Claudia38's schermafbeelding
Claudia38 Claudia38 is offline
• iOS 8.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 31
Standaard

Weet je wat ik niet snap?
Ik vind het raar dat men de klantenservice (of afdeling Verkoop) tegen klanten laat zeggen dat ze moeten "liegen".
Sorry maar dat vind ik dus echt raar!
Dat staat zowiezo toch niet echt vertrouwelijk......wel?
En dat moet wel intact blijven he het vertrouwen tussen Vodafone en Klant.
__________________
Groetjes Claudia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 22:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.