iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   iPhone5 Friends and Family code (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/126380-iphone5-friends-and-family-code.html)

MillZ 02-11-12 23:40

Net via F&F een iPhone 5 besteld, ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt, maar komen doet ie!!!!
Ik heb geduld.......
:)

slimsaadje 03-11-12 00:19

Heb mijne al ontvangen werkt perfect en zeker goedkoop:)

pd0amn 03-11-12 00:40

Wanneer had je hem besteld?

takumi 03-11-12 13:39

Kan iemand bevestigen of de methode voor het genereren van de actiecodes nog werkt?

Ik heb geprobeerd maar ik krijg helaas een foutmelding dat mijn emailadres geen codes mag aanmaken.

Heeft er iemand nog een code over voor mij? :)

slimsaadje 03-11-12 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pd0amn (Bericht 848343)
Wanneer had je hem besteld?

Had er 2 besteld. Als je nieuwe klant bent bij vodafone is het binnen 24 uur gereed en wordt je gebeld door de koerier voor een afspraak.

Andere had ik met nummerbehoud duurde 3 a 4 dagen voordat het werd verzonden en de nummerbehoud duurt 5 dagen.

Service van vodafone is zeker niet slecht!



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2012 om 14:16 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door takumi (Bericht 848478)
Kan iemand bevestigen of de methode voor het genereren van de actiecodes nog werkt?

Ik heb geprobeerd maar ik krijg helaas een foutmelding dat mijn emailadres geen codes mag aanmaken.

Heeft er iemand nog een code over voor mij? :)

Het werkt zeker nog.
Doe het via de PDF op de 1e pagina comment van diotef als ik het goed heb.

pd0amn 03-11-12 14:52

Bedankt voor de info. Bij mij is het verlenging va abb. met Iphone 5. Heb bevestiging order en wijziging abb. ontvangen via mail over het bezorgen heb ik nog niets vernomen. Gisteren om 13.00 uur ook pas besteld. Wacht rustig af. Nou ja rustig!!!!!

slimsaadje 03-11-12 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pd0amn (Bericht 848504)
Bedankt voor de info. Bij mij is het verlenging va abb. met Iphone 5. Heb bevestiging order en wijziging abb. ontvangen via mail over het bezorgen heb ik nog niets vernomen. Gisteren om 13.00 uur ook pas besteld. Wacht rustig af. Nou ja rustig!!!!!

aangezien het een verlenging is bestaande klanten is 3 a 4 werkdagen:)
Volgende week dinsdag a woensdag wordt er vast wel contact met je opgenomen. Kreeg ook alleen mailtjes ter info. Houd je tel wel in de gaten logistiek belt vrij snel:)

pd0amn 05-11-12 22:20

Heb hem vandaag al gekregen

raydrum 05-11-12 22:22

En heb je al een rekening gehad voor het toestel?

Dragon24 06-11-12 20:29

Zou Vodafone daadwerkelijk de herkomst van alle codes gaan bekijken? Omdat nu al aardig wat mensen langs de controle zijn gekomen. Of zal dit later gecontroleerd worden?

meelezer21 06-11-12 21:30

Als ik nu de iphone 5 zou bestellen icm met F&F, hoelang zou het dan duren denken jullie?

MillZ 08-11-12 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meelezer21 (Bericht 850046)
Als ik nu de iphone 5 zou bestellen icm met F&F, hoelang zou het dan duren denken jullie?


Minder dan 1 week....

Roos79 08-11-12 09:37

Vooraad is beperkt hè dus kan in ene langer duren...

slaven84 08-11-12 19:41

Ik heb gisteren een iphone 5 besteld icm verlengen en f&f. Nog geen bericht gehad over de levering van toestel.

Roos79 09-11-12 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slaven84 (Bericht 850994)
Ik heb gisteren een iphone 5 besteld icm verlengen en f&f. Nog geen bericht gehad over de levering van toestel.

Enkele dagen geduld een stukje terug had iemand t weekend besteld oid en enkele dagen later de telefoon.
Maar ook stond er duidelijk bij dat het een beperkt aantal waren!

Valinor 13-11-12 02:23

Iemand een nieuwe manier gevonden om Friends en Family codes te regelen?
Aanvragen kan niet meer, krijg dit:

Werknemers van de Belastingdienst kunnen alleen via deze pagina actiecodes aanvragen.

Vervolgens word je doorgelinkt naar de pagina waar je ook naam en lidmaatschapsnummer moet invullen.
Via die andere site werkt dus niet meer :(

MarcelMarcel1 13-11-12 17:37

Werkt nog prima! :)
Heb er net nog eentje aangevraagd met die methode.
En nee ik werk niet bij de Belastingdienst.

Valinor 13-11-12 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarcelMarcel1 (Bericht 852728)
Werkt nog prima! :)
Heb er net nog eentje aangevraagd met die methode.
En nee ik werk niet bij de Belastingdienst.

Doe je het via de site waar je ook een lidmaatschapsnummer moet invullen?
Zo ja, er staat in de pdf dat achteraf gecheckt wordt of alles klopt, ze kunnen er dus achter komen.

Moonowl 16-11-12 12:58

Leuke actie dit!
Mijn tante werkt bij de douane (valt ook onder de belastingdienst), dus ik heb ook een code bemachtigd.
Gisteren besteld en nu al binnen, super snel zeg!

sont 16-11-12 18:54

Hmm ..15 oktober besteld .Goedkeuring voor nummerbehoud en overtstap goedgekeurd door T-mobile. 16-oktober contract getekend en simkaart ontvangen. Blijkt Fodafone een dag later de bestelling geannuleerd te hebben. Geen bericht naar mijn gestuurd maar wel naar t-mobile.
Reden voor anuleirng wilde hij niet geven omdat hij er niks over kon vinden.
Moest maar een nieuwe bestelling doen,zei de man.
T-mobile gebeld of dat ik nog lid was en dat kon hij bevestigen. Nieuw aanbod gekregen van T-mobile en daar maar op ingegaan.
Denk dat er meerdere mensen de overstap niet kunen maken omdat de F&F code achteraf niet geaccepteerd word.
Wees dus op je hoede !!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.