iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Opzoek naar een goede aanbieding voor de iPhone5 ben ik de volgende website tegengekomen: https://directsales.vodafone.nl/iphone5/ . Om gebruik te maken van die aanbieding heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone5 Friends and Family code
Opzoek naar een goede aanbieding voor de iPhone5 ben ik de volgende website tegengekomen: https://directsales.vodafone.nl/iphone5/. Om gebruik te maken van die aanbieding heb je wel een code nodig. Is er iemand die zo'n code zou willen uitdelen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geld die korting de gehele looptijd?
Anders zijn de prijzen gelijk met een ABO wat je afsluit dacht ik te zien... |
|
|||
|
|||
Beste mensen, mijn vriendin zou ook heel erg een abonnement van vodafone en de iphone 5 willen hebben. Is er iemand die nog een F&F code van vodafone heeft?
Je zou haar dag in ieder geval helemaal maken |
|
|||
|
|||
Tot mijn verbazing is het mogelijk om zelf F&F codes aan te vragen. Ik kwam deze PDF tegen voor medewerkers van de PvCF. In de PDF staat een bedrijfsactiecode die geaccepteerd wordt op https://directsales.vodafone.nl/actiecodes
|
|
|||
|
|||
Geprobeerd, maar krijg geen code toegestuurd via mail..
|
|
|||
|
|||
die codes werken wel echter vanaf maandag en enkel op de friendsandfamilie link. dus niet voor de link die de topicposter bedoeld. Hiervoor gelden andere codes die maar 1 keer gebruikt kunnen worden en naar een selectief aantal gebruikers is toegestuurd. In ieder geval succes met het krijgen van een code, ze zijn niet makkelijk te vinden... :-(
|
|
|||
|
|||
Ben eigenlijk wel benieuwd wie hier meer van weet?
|
|
|||
|
|||
iemand met nog codes?
|
|
|||
|
|||
Sorry, laat maar..
Laatst gewijzigd door Pamas; 02-10-12 om 21:31. |
|
|||
|
|||
Het aanvragen van een code via mijn methode werkt nog steeds.
|
|
|||
|
|||
Aanvragen van een code lukt inderdaad op die manier, maar lukt het wel een abo af te sluiten dan? in die pdf van de PVCF staat:
Bij het aanvragen dient naast de bedrijfsactiecode ook je naam en het lidmaatschapsnummer van de PvCF ingevuld te worden. Hiervoor dienen 5 cijfers ingevuld te worden. Als je een lidnummer hebt dat kleiner is, dan graag aanvullen met één of meer voorloopnullen. Om misbruik te voorkomen worden deze gegevens gebruikt om te controleren of je daadwerkelijk lid bent van de PvCF. |
|
|||
|
|||
Edit: De truuk lijkt nog steeds te werken. Ik vraag mij überhaupt af in hoeverre Vodafone kan achterhalen via welke bedrijfsactiecode de aanvraag gedaan is. Uiteindelijk gaat het hen om de actiecode. PMen heeft overigens geen zin, de instructie staat in mijn eerdere post.
Laatst gewijzigd door diotav; 04-10-12 om 22:46. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand nog een f&f code voor mij?
BVD. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar komen ze hier achteraf niet achter?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een iphone 5?
|
|
|||
|
|||
iPhone 5. 16 gb.
Mijn email= johanneshilde@gmail.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|