Goede aanbieding? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een betaalbare iPhone. Ik was steeds op zoek naar een tweedehands iPhone maar een aanbieding van Vodafone Friends en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede aanbieding?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een betaalbare iPhone. Ik was steeds op zoek naar een tweedehands iPhone maar een aanbieding van Vodafone Friends en Family doet mij laten twijfelen. Momenteel kan je voor 24 euro per maand een nieuwe iPhone 5s krijgen. Je hebt dan een 2-jarig abonnement met 150 minuten, 1 GB data en onbeperkt sms. Gezien mijn huidige sim only ga ik hier wel mee uitkomen. Is dit een goede aanbieding? Of zijn er addertjes onder het gras? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPhone 5s los voor 509 euro is toch juist duurder? Dan moet ik er nog een sim only a 15 euro per maand bij optellen. Over twee jaar betaal ik dan 869 euro. Het enige voordeel is dat ik dan wat meer vrijheid heb en mijn abonnement eerder kan veranderen. Bij Vodafone FF ben ik over twee jaar 576 euro kwijt. Hiervoor krijg ik een nieuwe iPhone en krijg ik voldoende belminuten en data. Een tweedehands iPhone 5s kost ongeveer 250 euro. Met een simlony a 15 euro ben ik in totaal 610 euro kwijt over twee jaar. Of zie ik dit verkeerd? |
|
|||
|
|||
Begrijp me niet verkeerd. De iPhone 5s is een uitstekende 64-bits iPhone. Niks mis mee. Ik vind het alleen nogal raar om nu, begin 2016, nog een toestel uit 2013 op afbetaling te kopen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In dat geval is de iPhone 5s een goede keuze. Het is de eerste 64-bits iPhone met de A7/M7 processor en Touch ID. Die zal nog wel een paar jaar iOS updates krijgen. In ieder geval langer dan de 32-bits iPhone 5 of 5c.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede wekkerapp | geritz81 | iPhone Apps | 7 | 24-02-16 00:05 |
Goede wachtwoordenapp | jpwg001 | iPhone algemeen | 18 | 14-10-15 21:34 |
Goede batterij? | aamiiro | iPhone algemeen | 1 | 01-08-12 15:02 |
Goede ruil? | tgc_9012 | Koopinformatie Nederland | 2 | 15-06-12 18:27 |
|
|