vodafone red button team

vodafone red button team discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben namelijk al 8 maanden bezig om een aantal problemen met vodafone opgelost te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 October 2015, 20:25
» iPhone 7 Plus 256GB (Gitzwart) [FW: 10.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi + 4G 128GB (Goud) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 September 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 72
Standaard vodafone red button team

Beste forum leden,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben namelijk al 8 maanden bezig om een aantal problemen met vodafone opgelost te krijgen.

Mijn dossier ligt nu al ruim 10 dagen bij de zogenaamde red button team , die binnen 24 uur normaal met een oplossing moet komen, nou bij mij niet.
Ik heb al 20 x gebeld met klantenservice, emails gestuurd en nog steeds geen oplossing .

Ik hoop dat iemand een email adres heeft van een van deze zogenaamde onderdeel (red button team) van vodafone.

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20 October 2015, 10:04
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 October 2011
Berichten: 859
Standaard

IK zou zeggen als je contract is afgelopen ga er weg
Ik ben een jaar bezig geweest en oplossen ho maar....

Bij mij ging het om een dekking probleem ik had uiteindelijk een tweede nummer bij een andere provider want vodafone en meewerken dat doen ze niet.
Moet zeggen dat andere providers veel netter omgaan met hun klanten voor mij nooit geen vodafone meer.

Ben stiekem wel benieuwd wat jouw probleem is nu
  #3  
Oud 20 October 2015, 17:42
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.095
Standaard

Als je al acht maanden bezig bent, dan ga ik er van uit dat je wel daar weg wilt. Waarschijnlijk zit je vast aan een contract?
Gewoon in gebreke stellen (briefje/mail sturen) en ze een termijn stellen dat het opgelost moet zijn. Lukt dat niet, dan kan je zonder problemen overstappen naar een andere provider.
Of meteen al aangeven dat je weg wilt zonder boeteclausule omdat ze de zaken niet in orde krijgen. waarschijnlijk zullen ze er niet zo moeilijk over doen. Een hoofdpijndossier (niet lullig naar jou toe bedoeld) willen ze vast wel kwijt.
  #4  
Oud 20 October 2015, 18:26
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 October 2011
Berichten: 859
Standaard

Blazez dat kan je vergeten ik kon gewoon mijn contract uitzitten en toen mijn nieuwe provider per ongeluk enkele dagen te vroeg nummer portering aanvroeg moest ik extra betalen ook nog
  #5  
Oud 20 October 2015, 21:19
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.095
Standaard

Maar daar waren ze geen maanden aan het rotzooien om een storing opgelost te krijgen. (toch?). In dit geval zou ik het ieder geval proberen (als je er van af wil in ieder geval)
  #6  
Oud 20 October 2015, 23:23
MCNO's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 19 February 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.119
Standaard

Vodafoon is ongelofelijk aan het rotzooien!

In mijn directe omgeving zijn meerdere mensen met problemen weg gegaan bij VF.
De een met elke maand 6,00 afschrijving voor gebruik van een app, welke werd niet aangegeven, ook nooit gecrediteerd.

Meerdere andere voor onterecht teveel data gebruik te berekenen.
Meermalen aangekaart met Radar in achterhoofd niks.
Moest echt gedreigd worden met juridische stappen, toen werd er gecrediteerd.

T-Mobile had de naam, Vodafoon doet hard zijn best om ng slechter te worden.

Dus wegwezen daar!
  #7  
Oud 21 October 2015, 09:30
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 March 2008
Berichten: 621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Vodafoon is ongelofelijk aan het rotzooien!

In mijn directe omgeving zijn meerdere mensen met problemen weg gegaan bij VF.
De een met elke maand 6,00 afschrijving voor gebruik van een app, welke werd niet aangegeven, ook nooit gecrediteerd.

Meerdere andere voor onterecht teveel data gebruik te berekenen.
Meermalen aangekaart met Radar in achterhoofd niks.
Moest echt gedreigd worden met juridische stappen, toen werd er gecrediteerd.

T-Mobile had de naam, Vodafoon doet hard zijn best om ng slechter te worden.

Dus wegwezen daar!
Vanwege de slechte dekking bij Vodafone ben ik overgestapt naar T-Mobile. Sindsdien geen enkel probleem ondervonden!

En zoals Blazez al aangeeft: Vodafone in gebreke stellen en onmiddellijke ontbinding van het contract eisen.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Red Iphone 5, 4G Robbert1978 iPhone algemeen 10 20 September 2013 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.