iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen wie o wie kan mij helpen om een code te kunnen krijgen. u kunt mij een pm sturen alvast bedankt mvg jurgen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste mensen
wie o wie kan mij helpen om een code te kunnen krijgen. u kunt mij een pm sturen alvast bedankt mvg jurgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand al een abonnement gekregen via deze wijze en daar nu ook gebruik van maakt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt het contract met nano sim? En heb je de methode zoals hier besproken toegepast?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stap je over of is het een verlenging ?
|
|
|||
|
|||
Overstap van prepaid.
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd hoe dit verloopt bij jou .
Volgende maand pas de overstap neem ik aan ? |
|
|||
|
|||
gevonden
Laatst gewijzigd door Ot73nl; 28-11-12 om 02:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb de simkaart inmiddels binnen en kan 'm morgen activeren in verband met nummerbehoud. Heb 'm zakelijk aangevraagd en gisteren is mij verteld door Vodafone dat ik de korting behoud tot 2031, tenzij ik wijzigingen in het abonnement aanbreng. Ik heb de actiecode overigens zelf aangevraagd (ben geen medewerker van Vodafone en werk ook niet bij de belastingdienst), ook al een paar keer voor anderen. Methode als op de eerste pagina beschreven werkt nog steeds.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat zegt myvodafone? |
|
|||
|
|||
Op het contract staat een maandbedrag vermeld (geen omschrijving van het soort abonnement), welk bedrag klopt met wat ik heb afgesloten. Op MyVodafone staat eigenlijk nog niks; ik kan alleen zien wat ik heb verbruikt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 2 weken geleden de beschreven methode gebruikt voor een sim only voor mijn schoonmoeder. Ze gebruikt hem nu naar alle tevredenheid!
|
|
|||
|
|||
Op de een of andere manier lukt het mij niet om een code te krijgen. Wie o wie
|
|||
|
|||
Citaat:
na de looptijd vervalt je actie prijs tenzij je verlengt met een nieuwe aanbieding |
|
|||
|
|||
Ik heb volgens de link en pdf die erbij stond geprobeerd om een family code aan te maken. Helaas is dit niet gelukt , is er iemand die nog 1 family code over heeft voor mij.
Bij voorbaat dank |
|
|||
|
|||
Vandaag iphone 5 besteld met nummerbehoud ben benieuwd wanneer die binnenkomt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat bij ons 2020, ook na de periode liep het gewoon door en je kan per maand opzeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
staat bij mij toch duidelijk op na actie periode reguliere tarief. |
|
|||
|
|||
Heb ik niet zo bij de hand, mijn vrouw heeft zeker nog een klein jaar na datum gewoon haar oude abonnement gehouden en betaald.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|