iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou je het eens na willen kijken? ik ben erg benieuwd! my vodafone zegt wel dat de internet bundel nog heel lang meegaat maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou je het eens na willen kijken?
ik ben erg benieuwd! my vodafone zegt wel dat de internet bundel nog heel lang meegaat maar het overige niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand nog een code voor mij, ik krijg een of andere melding helaas
|
|
|||
|
|||
Ik heb 't vandaag nog eens gecheckt bij Vodafone omdat ik ze toch aan de lijn had. Mijn contract loopt 2 jaar en wordt daarna maandelijks stilzwijgend verlengd onder dezelfde voorwaarden. Vooralsnog is dat tot het jaar 2031 omdat hun systeem niet verder dan dat jaar loopt.
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen aan een code?
Alvast zeer bedankt. |
|
|||
|
|||
Zijn er nog codes te verkrijgen? Ik loop al een tijd te zoeken naar een provider overstap vanaf t mobile want de 3G is om te huilen. Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://directsales.vodafone.nl/actiecodes Je kunt ze zelf aanmaken. Hoe vaak is dat hier wel niet gezegd? Ik heb het ook zo gedaan, en voor € 24,80 in de maand (2 jaar) 500 belminuten, 10GB internet en onbeperkt sms'en en bellen naar Vodafone klanten. |
|
|||
|
|||
Ben ik nu echt de enige waarbij de abonnement is geannuleerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat je SIM-kaartnummer niet overeenkwam met de contractnaam etc., verkeerde bankrekening of iets dergelijks. Zo had ik bijvoorbeeld een dag later, mijn SIM-kaart om laten ruilen bij T-Mobile (van Micro naar Nano) waardoor het door mij opgegeven Micro SIM-kaartje natuurlijk niet meer als geldig werd gezien. Keer Vodafone gebeld en meteen opgelost. |
|
|||
|
|||
Nou bij mij is het anders gegaan.
Bestelling geplaatst met korting code. Dagen later de contracten getekend en simkaart ontvangen.Zou 16 november switchen van T-mobile naar Vodafone. Op 16 November Vodafone s'avonds gebeld waarom er nog niet geswitcht is . Konden ze me niet zeggen waarom het geannuleerd is. T-mobile gebeld en die konden me melden dat een dag na de levering van het contract en de simkaart de boel geannuleerd is door Vodafone. Zit nu nog bij T-mobile. En alles klopte : Naam, simkaart,rekening nummer etc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb de contracten hier nog liggen met een simkaart van Vodafone. Dus heb wel degelijk iets gekregen van Vodafone.
Alleen het abonnement is nooit ingegaan. Misschien wilde Vodafone niet vertellen dat ik die code verkregen had via een omweg. Skimmen lijkt me niet.Anders had ik wel gemerkt dat er geld weg was van mijn rekening. Vreemde is gewoon dat Vodafone mij niet kon vertellen waarom het contract nooit ingegaan is , maar T-mobile mij wel kon vertellen dat een dag nadat ik getekend had ,de overstap geannuleerd is. |
|
|||
|
|||
Heb m'n iphone 5 inmiddels binnen hij werkt goed. Ik heb nummerbehoud gekozen dus dat gaat 25 januari in. ik heb m'n oude normale sim kaart omgeknipt naar Nano sim. De sim werkt uitstekend. met de goeie template lukt het wel. ik heb de sim iets dunner gemaakt met een nagelvijl. Onthoudt dus wel dat als je nummerbehoud kiest het abonnement pas in gaat na de opzegtermijn van je oude provider. Je krijgt alleen het toestel, maar betaalt ook geen kosten voor het abonnement.
|
|
||||
|
||||
Hmm de iphone 5 is van de directsales site afgehaald
|
|
|||
|
|||
Ik zie de alle varianten van de iPhone 5 nog gewoon staan hoor.
Selecteer aan de linkerkant eens het merk Apple. |
|
|||
|
|||
Ik wil een nieuwe iPhone 5 bestellen icm een Vodafone Bel+SMS+Web €55 en zou graag gebruik maken van de Friends and Family pakket. Helaas is het zelf aanmaken van codes geblokkeerd . Ik heb het geprobeerd zoals in de eerste berichten van dit topic staat aangegeven.Mocht iemand een code over hebben of me willen helpen dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Helaas ken ik niemand die bij Vodafone werkt, vandaar mijn oproep.
|
|
|||
|
|||
Wat lukt er niet precies dan? Ik heb al 5 keer een code aangevraagd zonder problemen. Hè nmoet 2 email adressen invoeren en dat moeten wel verschillende zijn. Het adres waar je de code op ontvangt moet ook het adres zijn van de contractant.
|
|
|||
|
|||
En probeer het eens met een ander email adres dan een @Hotmail domein bijvoorbeeld. Misschien dat zulke email adressen tegenwoordig geblokkeerd worden. Ik kan helaas geen code voor je aanvragen, want zoals DaveD30 zegt moet het tweede email adres dat je opgeeft overeenkomen met degene die het abonnement wil afsluiten.
|
|
|||
|
|||
@Yor1. Je hebt helemaal gelijk. Hotmail-adressen worden niet geaccepteerd. Ik heb inmiddels een actiecode ontvangen en mijn bestelling geplaatst. Bedankt beiden!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn abonnement gaat in op de 14e, zodra mijn overstap succesvol is gelopen zal ik het hier ook even melden. 500 belmininuten + onbeperkt sms + onbepeperkt bellen naar Vodafone klanten + 10GB internet @14,4Mbps voor een bedrag van € 24,30 (geen aansluitkosten, gratis Nano-SIM) is imo een prima SIM-only deal i.c.m. iPhone 5 bij de Apple Store . Die belminuten ga ik never nooit opmaken maar het is leuk om te weten dat ik me geen zorgen hoeft te maken om mijn belgedrag. 2 jaar T-Mobile 330 min/sms (€ 37,-) zorgde voor een opgestapeld tegoed van ruim €320,- dankzij onbeperkt houdbaar tegoed, maar omdat ik na mijn contractsperiode los voor internet begon te betalen a €15,- p.m. voor 2GB @1Mbps + nog eens € 15,- voor 150 bel/sms abbo, werd dat nogal ongunstig omdat ik in dat abonnement nog steeds mijn iPhone 3GS betaalde. Ook de internetsnelheid (en bereik) was vaak om te janken, zelfs wanneer ik in bijna elk gebouw van Wi-Fi gebruik kon maken. Ik hoop dat dat bij Vodafone wel wat verbetert, ik heb er goede hoop op. Top deal jongens! |
|
|||
|
|||
Ik laat het zeker weten .Zo'n Friends and Family pakket zowel sim only als icm een toestel scheelt toch wel enorm!
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|