//

iPhone5 Friends and Family code

iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou je het eens na willen kijken? ik ben erg benieuwd! my vodafone zegt wel dat de internet bundel nog heel lang meegaat maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 14-12-12, 23:15
Seccie Seccie is offline
• iOS 14.6
• 6.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Zou je het eens na willen kijken?
ik ben erg benieuwd!
my vodafone zegt wel dat de internet bundel nog heel lang meegaat maar het overige niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 15-12-12, 12:09
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

Heeft er iemand nog een code voor mij, ik krijg een of andere melding helaas
  #103  
Oud 17-12-12, 19:35
El Dino El Dino is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 18
Standaard

Ik heb 't vandaag nog eens gecheckt bij Vodafone omdat ik ze toch aan de lijn had. Mijn contract loopt 2 jaar en wordt daarna maandelijks stilzwijgend verlengd onder dezelfde voorwaarden. Vooralsnog is dat tot het jaar 2031 omdat hun systeem niet verder dan dat jaar loopt.
  #104  
Oud 21-12-12, 15:12
iphonemen07 iphonemen07 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Wie kan mij helpen aan een code?
Alvast zeer bedankt.
  #105  
Oud 22-12-12, 17:22
wingedge wingedge is offline
• iOS 6.0
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Zijn er nog codes te verkrijgen? Ik loop al een tijd te zoeken naar een provider overstap vanaf t mobile want de 3G is om te huilen. Alvast bedankt
  #106  
Oud 29-12-12, 10:50
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wingedge Bekijk bericht
Zijn er nog codes te verkrijgen? Ik loop al een tijd te zoeken naar een provider overstap vanaf t mobile want de 3G is om te huilen. Alvast bedankt

https://directsales.vodafone.nl/actiecodes

Je kunt ze zelf aanmaken. Hoe vaak is dat hier wel niet gezegd? Ik heb het ook zo gedaan, en voor € 24,80 in de maand (2 jaar) 500 belminuten, 10GB internet en onbeperkt sms'en en bellen naar Vodafone klanten.
  #107  
Oud 29-12-12, 13:45
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Ben ik nu echt de enige waarbij de abonnement is geannuleerd?
  #108  
Oud 29-12-12, 16:53
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
Ben ik nu echt de enige waarbij de abonnement is geannuleerd?
Als je bestelling is geannuleerd heb je wel recht om te weten waarom dat zo is natuurlijk, dus ik zou het nog is navragen en je niet af laten schepen door het argument ''Ja we kunnen niks terugvinden''. De bestelling heb je toch geplaatst, dus heb je een bestellingsnummer/ordernummer + email verkeer waar het zwart op wit staat wat jij hebt besteld. Ik mag aannemen dat er een reden voor is om jouw bestelling te annuleren, want ik heb er twee afgesloten en dat gaat vooralsnog prima, SIM kaarten zijn ontvangen, contract is getekend en over twee weken maak ik mijn overstap weg van het verschrikkelijke T-Mobile.

Misschien dat je SIM-kaartnummer niet overeenkwam met de contractnaam etc., verkeerde bankrekening of iets dergelijks. Zo had ik bijvoorbeeld een dag later, mijn SIM-kaart om laten ruilen bij T-Mobile (van Micro naar Nano) waardoor het door mij opgegeven Micro SIM-kaartje natuurlijk niet meer als geldig werd gezien. Keer Vodafone gebeld en meteen opgelost.
  #109  
Oud 29-12-12, 18:35
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Nou bij mij is het anders gegaan.
Bestelling geplaatst met korting code. Dagen later de contracten getekend en simkaart ontvangen.Zou 16 november switchen van T-mobile naar Vodafone.
Op 16 November Vodafone s'avonds gebeld waarom er nog niet geswitcht is .
Konden ze me niet zeggen waarom het geannuleerd is.
T-mobile gebeld en die konden me melden dat een dag na de levering van het contract en de simkaart de boel geannuleerd is door Vodafone.
Zit nu nog bij T-mobile.
En alles klopte : Naam, simkaart,rekening nummer etc.
  #110  
Oud 29-12-12, 23:17
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
Nou bij mij is het anders gegaan.
Bestelling geplaatst met korting code. Dagen later de contracten getekend en simkaart ontvangen.Zou 16 november switchen van T-mobile naar Vodafone.
Op 16 November Vodafone s'avonds gebeld waarom er nog niet geswitcht is .
Konden ze me niet zeggen waarom het geannuleerd is.
T-mobile gebeld en die konden me melden dat een dag na de levering van het contract en de simkaart de boel geannuleerd is door Vodafone.
Zit nu nog bij T-mobile.
En alles klopte : Naam, simkaart,rekening nummer etc.
En je vraagt je dan niet even af, waarom er zogenaamd niks door Vodafone gevonden wordt wanneer je informatie probeert in te winnen over je abonnementstatus? Ik zou maar opletten of je niet geskimmed bent. Ze hebben immers een scan gemaakt van je ID / bankpas / Paspoort / Rijbewijs. Je hebt een ondertekend contract ingeleverd. Als dat mij was overkomen, had ik de Vodafone Shop niet meer verlaten voordat ik wist waar mijn kopieën van al mijn papieren gebleven waren, immers staan deze nog mooi in het Vodafone systeem. Sorry dat ik zo abrupt ben, maar ik vind het echt een raar verhaal. Het komt er dus op neer dat je gewoon getekend hebt voor iets wat je niet geleverd krijgt, en Vodafone zegt er niets vanaf te weten.
  #111  
Oud 30-12-12, 12:59
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Heb de contracten hier nog liggen met een simkaart van Vodafone. Dus heb wel degelijk iets gekregen van Vodafone.
Alleen het abonnement is nooit ingegaan.
Misschien wilde Vodafone niet vertellen dat ik die code verkregen had via een omweg.
Skimmen lijkt me niet.Anders had ik wel gemerkt dat er geld weg was van mijn rekening.
Vreemde is gewoon dat Vodafone mij niet kon vertellen waarom het contract nooit ingegaan is , maar T-mobile mij wel kon vertellen dat een dag nadat ik getekend had ,de overstap geannuleerd is.
  #112  
Oud 31-12-12, 00:58
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Heb m'n iphone 5 inmiddels binnen hij werkt goed. Ik heb nummerbehoud gekozen dus dat gaat 25 januari in. ik heb m'n oude normale sim kaart omgeknipt naar Nano sim. De sim werkt uitstekend. met de goeie template lukt het wel. ik heb de sim iets dunner gemaakt met een nagelvijl. Onthoudt dus wel dat als je nummerbehoud kiest het abonnement pas in gaat na de opzegtermijn van je oude provider. Je krijgt alleen het toestel, maar betaalt ook geen kosten voor het abonnement.
  #113  
Oud 01-01-13, 18:17
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

Hmm de iphone 5 is van de directsales site afgehaald
  #114  
Oud 01-01-13, 18:57
MarcelMarcel1 MarcelMarcel1 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 47
Standaard

Ik zie de alle varianten van de iPhone 5 nog gewoon staan hoor.
Selecteer aan de linkerkant eens het merk Apple.
  #115  
Oud 03-01-13, 12:23
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik wil een nieuwe iPhone 5 bestellen icm een Vodafone Bel+SMS+Web €55 en zou graag gebruik maken van de Friends and Family pakket. Helaas is het zelf aanmaken van codes geblokkeerd . Ik heb het geprobeerd zoals in de eerste berichten van dit topic staat aangegeven.Mocht iemand een code over hebben of me willen helpen dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Helaas ken ik niemand die bij Vodafone werkt, vandaar mijn oproep.
  #116  
Oud 03-01-13, 12:30
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat lukt er niet precies dan? Ik heb al 5 keer een code aangevraagd zonder problemen. Hè nmoet 2 email adressen invoeren en dat moeten wel verschillende zijn. Het adres waar je de code op ontvangt moet ook het adres zijn van de contractant.
  #117  
Oud 03-01-13, 12:34
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

En probeer het eens met een ander email adres dan een @Hotmail domein bijvoorbeeld. Misschien dat zulke email adressen tegenwoordig geblokkeerd worden. Ik kan helaas geen code voor je aanvragen, want zoals DaveD30 zegt moet het tweede email adres dat je opgeeft overeenkomen met degene die het abonnement wil afsluiten.
  #118  
Oud 03-01-13, 13:00
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

@Yor1. Je hebt helemaal gelijk. Hotmail-adressen worden niet geaccepteerd. Ik heb inmiddels een actiecode ontvangen en mijn bestelling geplaatst. Bedankt beiden!!!
  #119  
Oud 03-01-13, 13:20
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
@Yor1. Je hebt helemaal gelijk. Hotmail-adressen worden niet geaccepteerd. Ik heb inmiddels een actiecode ontvangen en mijn bestelling geplaatst. Bedankt beiden!!!
Succes, en laat het even weten zodra je bestelling is geaccepteerd, en je abonnement ook daadwerkelijk ingaat. Dat is wel zo handig voor anderen die nog twijfelen bijvoorbeeld.

Mijn abonnement gaat in op de 14e, zodra mijn overstap succesvol is gelopen zal ik het hier ook even melden. 500 belmininuten + onbeperkt sms + onbepeperkt bellen naar Vodafone klanten + 10GB internet @14,4Mbps voor een bedrag van € 24,30 (geen aansluitkosten, gratis Nano-SIM) is imo een prima SIM-only deal i.c.m. iPhone 5 bij de Apple Store . Die belminuten ga ik never nooit opmaken maar het is leuk om te weten dat ik me geen zorgen hoeft te maken om mijn belgedrag.

2 jaar T-Mobile 330 min/sms (€ 37,-) zorgde voor een opgestapeld tegoed van ruim €320,- dankzij onbeperkt houdbaar tegoed, maar omdat ik na mijn contractsperiode los voor internet begon te betalen a €15,- p.m. voor 2GB @1Mbps + nog eens € 15,- voor 150 bel/sms abbo, werd dat nogal ongunstig omdat ik in dat abonnement nog steeds mijn iPhone 3GS betaalde. Ook de internetsnelheid (en bereik) was vaak om te janken, zelfs wanneer ik in bijna elk gebouw van Wi-Fi gebruik kon maken. Ik hoop dat dat bij Vodafone wel wat verbetert, ik heb er goede hoop op. Top deal jongens!
  #120  
Oud 03-01-13, 13:33
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik laat het zeker weten .Zo'n Friends and Family pakket zowel sim only als icm een toestel scheelt toch wel enorm!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijzen iPhone5 in Nederland flappah Archief 7 27-09-12 16:56
Iphone5 letoir iPhone algemeen 10 14-11-11 14:59
iPhone + t-mobile family abi_007 Odido (T-Mobile) 2 25-07-10 18:05
Hoge Kosten (Family) Eduardboon Odido (T-Mobile) 2 29-09-09 08:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.