iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen aan een F&F code?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen aan een F&F code?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist enorm goed geholpen door OranjeOnder! Ik kan weer met een vernieuwd abonnement verder! TOP!
|
|
|||
|
|||
Vodafone Friends & Family codes gratis!
Codes verbruikt! succes ermee
Laatst gewijzigd door FlooDnl; 20-08-14 om 14:49. |
|
|||
|
|||
Ik kan nog steeds mensen helpen aan een Vodafone F&F code voor flinke korting op je abonnement of prepaid als je belangstelling hebt..stuur een DM of privé bericht en vermeld daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
|
|
|||
|
|||
Voor diegenen die ook een F&F code nodig hebben en nog geen berichten kunnen of willen sturen via het forum...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:
standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl Ik help je direct! |
|
|||
|
|||
Als vodafone voor Friends & Family weer een aparte link aanmaakt op de releasedag zou degene deze dan hier willen droppen om het toestel te kunnen pre-orderen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog f&f codes, pb me maar.
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand nog een f&f code die hij/zij naar mij zou kunnen sturen?
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben op zoek naar een F&F code, iemand die mij eraan kan helpen? Scheelt toch weer een paar euro per maand!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2014 om 13:17 ---------- Ik heb er inmiddels een ontvangen van rhardeveldt, helemaal top! bedankt! |
|
|||
|
|||
Voor diegenen die ook een F&F code nodig hebben en nog geen berichten kunnen of willen sturen via het forum of gewoon snel(ler) een reactie willen...laat me dit even weten door je email adres te mailen naar:
standaardAPESTAARTJEziggolPUNTnl Je wordt snel geholpen! |
|
|||
|
|||
Is er nog iemand geïnteresseerd in een friends en family code om zo voordeliger de iPhone 6 of sim only met korting te bestellen
Laat maar weten je krijgt gelijk een code toegestuurd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Elke F&F code belangstellende kan ook mij nog steeds rechtstreeks een mailtje sturen via
standaardAPESTAARTJEziggoPUNTnl en je krijgt direct een code! |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen aan een F&F code?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|