iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maarten22 Heeft er iemand misschien nog een Friends&family code voor mij? Check prive bericht...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weten jullie hoe lang zo'n code geldig is? Ik kan pas volgende week mijn abo opzeggen bij TM namelijk.
|
|
|||
|
|||
Dat red je wel. Ik heb 2 maanden gewacht voordat ik hem gebruikten.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een F&F code voor mij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Friends and Family code gevraagd
Heeft iemand nog toevallig een f&f code over? Ik wil eindelijk van mijn iPhone 4 af en de 5s en wil dit graag doen via f&f, helaas heb ik geen bedrijfscode.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Stuur me even een PM met een e-mail adres.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand nog een code voor mij? mijn dank zal groot zijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 is nu echt op. Als iemand een code voor mij heeft ben ik echt heel blij, want dan kan ik een nieuwe bestellen!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Friends & Family code in de aanbieding. Je bespaart er (bij een 2 jarig RED abonnement) 14 euro per maand mee en betaalt geen aansluitkosten van 30 euro. De korting dus 14 x 24 = 336 + 30 = 366 euro.
Voor 100 euro verkoop ik de code, heb je alsnog 266 euro winst. Alleen PM'en als je interesse hebt en anders niet, ik ga ook niet reageren op mensen die gaan lopen janken over het feit dat ik er geld voor vraag. Ik geef gewoon niet zomaar 366 euro korting weg. Ik hoor 't wel! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
code
Na lang dubben heb ik besloten ook voor de F&F te willen gaan.
Wil iemand mij een code sturen? (behalve diegene hierboven...). bij voorbaat dank, ToastNL |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik zou ook heel graag een code via PM ontvangen
|
|
|||
|
|||
Friends & Family code
Beste lezer,
ik ben op zoek naar een Vodafone Friends & Family code. Kan iemand mij hieraan helpen ? gr, keybart |
|
|||
|
|||
Help
Mijn huidige tel begint het te begeven. Heeft iemand een F&F code voor me om een nieuwe incl abo te bestellen ?
Bvd, Bart |
|
|||
|
|||
Friends & Family code 's gevraagd
Ik zou graag via PM twee F&F codes ontvangen om mijn bestaande Vodafone Abbo's te verlengen naar een betaalbaarder alternatief... kan iemand me ze per PM doorsturen? Bij voorbaat dank!!
Jan |
|
|||
|
|||
Beste lezers
Kan iemand mijn helpen? Ik zou ook graag van iemand een F&F code willen ontvangen! Alvast bedank! |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|