iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij en een vriend werkte het. Je hebt toch geldige codes icm email adres? Ik ben overigens niet eens geselecteerd als speciale ambasadeur etc...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij en een vriend werkte het. Je hebt toch geldige codes icm email adres? Ik ben overigens niet eens geselecteerd als speciale ambasadeur etc
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
code is zeker geldig, via iemand die bij vodafone werkt. Maar het systeem zeikt elke keer dat mijn email-adres ongeldig is (die ik heb ingevuld) en daardoor kan ik niet verder. Heb er meerdere geprobeerd
dit staat er dan: "Ongeldig e-mail adres @" Wat heb jij bij "e-mail" ingevuld? Gewoon je volledige mailadres neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Wel gek eigenlijk, op die F&F site staan alle modellen en kleuren 5S als zijnde 'op voorraad' zou dat live zijn?
|
|
|||
|
|||
Niet echt interessant, mijn code:
https://directsales.vodafone.nl/special_shop. JYRWRWTMIP Slechts één keer geldig! |
|
|||
|
|||
Je hebt niets aan alleen een code!! Die is gekoppeld aan een specifiek email adres.
|
|
|||
|
|||
Ben al een uur aan het proberen te bestellen, website deed het even maar helaas weer offline voordat ik de bestelling kon afronden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die recent via F&F iets besteld hebben? Kunnen die hun status opvragen via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp Want mijn bestelling van vannacht werkt daar nog niet en eentje van 3 dagen geleden ook niet...
|
|
|||
|
|||
krijg ook een foutmelding
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag gebeld (12 uur na bestellen) toen konden ze hem nog niet in het systeem zien staan. Net via Twitter zeiden ze dat ie wel goed in het systeem stond. Bestelstatus werkt nog steeds niet.
|
|
|||
|
|||
Heb net orderbevestiging per mail ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij is het bestellen uiteindelijk ook gelukt. Maar iemand al enig idee wanneer bezorgd gaat worden?
|
|
|||
|
|||
Volgens klantenservice hebben ze een flinke hoeveelheid aan voorraad gekregen. Mensen die vroeg besteld hebben zouden snel het toestel geleverd krijgen
Laatst gewijzigd door KevinKrill; 25-10-13 om 23:29. |
|
|||
|
|||
te mooi om waar te zijn?
iPhone 5s 16 GB voor 270,- met Red Super van € 65,- voor € 46,- p/m
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Is die € 46,- de gehele loopduur van het contract? Ik heb een Red Super Sim Only voor € 45,- en de iPhone 5s los gekocht in Duitsland. Geen spijt van hoor. Want ik had het geduld niet om te wachten en mijn contract van de Sim Only duurt nog een half jaar. Gewoon benieuwd hoe het zit. |
|
|||
|
|||
Na het contract lopen je voorwaarden van dit contract gewoon door en blijf je dus de gehele tijd zolang je niet veranderd van abbo hetzelfde betalen.
|
|
|||
|
|||
Dus die 46,- is niet tijdelijk 3 maanden of zo?
|
|
|||
|
|||
Nee is niet tijdelijk. Zolang het Abonnement loopt.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand van jullie inmiddels al iets meer gehoord over de levering van een via F&F bestelde iPhone? Bij mij werkt de orderstatuspagina nog steeds niet.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|