iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mishacha Ik heb een Friends & Family code in de aanbieding. Je bespaart er (bij een 2 jarig RED abonnement) 14 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de F&F site staat bij de prijzen €xx ipv €yy waarbij yy een fantasiebedrag is wat je ook via de normale website niet betaald. Dat is reclame, maar dat snapt die jongen nog niet zo |
|
|||
|
|||
Ik zie nu bij zo goed als alle 5S modellen een 'Lange Levertijd' staan. Iemand enig idee hoe lang dit ongeveer is?
Verder zou ik graag ook van iemand nog een F&F code ontvangen. Heb nu al 3 meer dan 3 jaar met veel plezier gebruik gemaakt van mijn anwb abonnement, maar m'n iPhone 4 is er een beetje klaar mee. En met dit abonnement kan ik helaas geen 4G krijgen. Dus als iemand nog een code heeft, mijn dank zal groot zijn! |
|
|||
|
|||
kan iemand mij blij maken met een actie code voor friends&family? kan vandaag mijn abo verlengen tnx!!
|
|
|||
|
|||
Ook ik zal graag in aanmerking willen komen voor een F&F code. mag zins kort mijn ABO verlengen!
|
|
|||
|
|||
Goedendag,
Wie wil mij a.u.b. voorzien van een actiecode? Ik moet mijn abonnement voor 22 november verlengen anders zit ik aan een dure verlenging vast. |
|
|||
|
|||
Wat kan je eigenlijk met deze code dan? (Zie het steeds voorbij komen)
|
|
|||
|
|||
op https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily korting krijgen op een abonnement
|
|
|||
|
|||
@BeniSaid
Als ik jouw link gebruik kom ik wel op die site. Maar ik zie daar eigenlijk weinig tot geen voordeel. (Sim Only). Of gaat er van die prijzen die je ziet nog procenten af als je een code hebt? (Of ik moet het niet snappen ) |
|
|||
|
|||
Gsmweb.nl heeft ook leuke abo's momenteel. Komt t zelfde neer als friends & family. We hebben t hier over een red essential abo. 400 min, 1gb 30mbps, onbeperkt sms. 48€ bijbetalen voor iphone5s en dan 2jr 48 pm
|
|
|||
|
|||
ik ben ook op zoek naar een f&f code s.v.p., enige provider waarbij de abonnementskosten even duur blijven nadat het contact afloopt en die 4g aanbiedt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben alsnog op zoek naar een F&F code. Pinokkia heeft het geprobeerd, maar helaas niet gelukt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook klant worden bij Vodafone, kan iemand mij voorzien van een actiecode?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een actiecode voor mij?
Mijn Tele2 abonnement verloopt eindelijk en wil graag weer terug naar Vodafone. |
|
|||
|
|||
Iemand een code voor mij freinds en familie van vodafone
|
|
|||
|
|||
Zou iemand mij kunnen helpen aan een Friends and Family code?
Mijn huidige abonnement (ook via F&F) is bijna afgelopen en zou deze graag willen verlengen met een nieuwe Friends and Family actiecode. |
|
|||
|
|||
Is er nog een F&F code beschikbaar?
Groet G |
|
|||
|
|||
Wat heb je er voor over nee grapje, pm me maar even
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|