iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mickw87 Wat heb je er voor over nee grapje, pm me maar even Hoezo? Aan die codes kan men gratis komen! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoezo?
Aan die codes kan men gratis komen! Ow in ene pas je je berichtje aan..... Laatst gewijzigd door Roos79; 11-12-13 om 00:11. Reden: Degene op wie ik reageerde wilde er geld voor hebben maar heeft reactie gewijzigd! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja was een grapje, stond ook een smiley achter, alleen dacht dat het mss fout zou kunnen over komen vandaar de aanvulling
|
|
|||
|
|||
Voor wie nog een f&f code zoekt: stuur me even een privé bericht met je e-mail adres. Dan maak ik er zo snel mogelijk een voor je aan.
|
|
|||
|
|||
Mercie
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een code over? zou graag via friends and family actie een abbonement willen
Gr |
|
|||
|
|||
Zie post hierboven en stuur richu pm mail
|
|
|||
|
|||
Gedaan maar tot op heden geen reactie gekregen, vandaar dat ik opnieuw vroeg/vraag of iemand een code over heeft?
|
|
|||
|
|||
Elise (en andere die een pm gestuurd hebben):
Ik maak maandag nieuwe codes aan. Ik heb deze week vakantie, vandaar. |
|
|||
|
|||
Goed, dankje
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand toevallig een F&F code voor mij over?
En hoe werkt dat precies op de Vodafone website? Of kan er ik ook mee naar een Vodafone winkel in mijn woonplaats? Mvg, CoeXisT
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan alleen via online via speciale doorlink site van vodafone niet via de winkel Daar vul je de gegevens in en code ed |
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een codetje voor friends and family over? Bij voorbaat bedankt!
|
|
|||
|
|||
Waarom loopt iedereen zo storm voor die codes?
Ik heb zelf een F&F abonnement en ik ben nu aan het kijken om het te verlengen maar ik ben met de reguliere Vodafone prijzen goedkoper uit dan met F&F (Abonnement met een 5C). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder is het 'u vraagt wij draaien'. Als men een code wil krijgen ze die. Mag hopen dat ze zelf kunnen beslissen of het een voordeel oplevert. Voor mij iig niet. Ik werk niet bij VF en krijg er verder ook helemaal niks voor. Behalve waardering van degene die het aanvragen natuurlijk . |
|
|||
|
|||
Ik zou graag een F&F code krijgen. We overwegen een Vodafone abbo aan te schaffen. Jaren klant geweest, nu 1 jaar Tele2 klant. Toch maar weer terug
|
|
|||
|
|||
Hallo mede Apple freaks,
Mijn IPhone 4s is langzaam aan vervanging toe, nu zou ik hiervoor graag weer een abbo willen bij Vodafone. Heeft iemand voor mij een code van F & F? Gr, Applegebruiker123 |
|
|||
|
|||
Zou ook graag een code willen ontvangen.
Het scheelt door de lagere abo-prijs ca €100 op de looptijd. Dus het blijft interessant en ben nu aan verlenging toe. |
|
||||
|
||||
Ik kan nog codes aanmaken, heb afgelopen jaar volgens mij de hele familie gehad dus tijd voor de iCulture vrienden. Stuur me maar een PM met je e-mailadres, deze heb ik nodig omdat de code hieraan wordt gekoppeld. Met dit e-mailadres kun je bestellen en ook de facturen krijg je op dit e-mailadres. Stuur dus je echte e-mailadres en geen spam. Ik doe verder niets met je e-mailadres behalve een code hiervoor aanmaken.
|
|
|||
|
|||
PM onder hartelijke dankzegging verzonden
|
|
|||
|
|||
Is de scherp large 1 jaars aanbieding wel zo interessant als het lijkt? Wat zijn de voor en nadelen van een bundel met 300 belminuten/sms-jes?
(Ik heb nu namelijk 125 belminuten en onbeperkt sms voor hetzelfde bedrag) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|