//

Iphone5

Iphone5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht dat de launch van de iphone 5, 7/09/2012 moest zijn wat is er gebeurd zijn de datums weer aangepast ofzo. Met launch bedoel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-11, 13:36
letoir letoir is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard Iphone5

Ik dacht dat de launch van de iphone 5, 7/09/2012 moest zijn wat is er gebeurd zijn de datums weer aangepast ofzo. Met launch bedoel ik de officiele apple launch waar je het toestel kan zien? Ik moet mijn iphone verkopen en mijn koper zit op mijn hielen voor mijn i5 dermee deze belangerijke vraaag
Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-11, 13:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door letoir Bekijk bericht
Ik dacht dat de launch van de iphone 5, 7/09/2012 moest zijn wat ......
Thx
Dan heb je verkeerd gedacht Jouw koper zal nog heel even moeten wachten denk ik, een paar maanden of meer.
  #3  
Oud 09-09-11, 14:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dat van 7 septemeber was helaas een gerucht die de wereld werd ingestuurd, ik zat er ook enorm op te hopen, we zijn al 9sept en weten nog steeds van noppes,pf.
Wees gerust, het steekt mij al zeker 2 maanden al tegen we nog nikske weten wanneer de iphone zal uitkomen enz....
  #4  
Oud 09-09-11, 14:25
letoir letoir is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard

Seriuez, dus je ilt zeggen dat er geen officiele release vast is. Pfff daar gaat de verkoop denk ik. Ik ben zelfs ni zeker of ik die wil kopen hij moet echt vernieuwend zijn en dat betwijfel ik met i5.
  #5  
Oud 09-09-11, 14:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door letoir Bekijk bericht
Seriuez, dus je ilt zeggen dat er geen officiele release vast is. Pfff daar gaat de verkoop denk ik. Ik ben zelfs ni zeker of ik die wil kopen hij moet echt vernieuwend zijn en dat betwijfel ik met i5.
Er is idd nog nikske geweten over de nieuwe iphone van release date . Apple moet daar zelf mee afkomen en aankondigen wanneer ze daar een voorstelling enzo van geven, aangezien ze dit nog steeds niet gedaan hebben kan dat nog makkelijk 2weken of langer duren. Steekt mij ook wel tegen.

Ik zal gewoon eens mijnen gok doen he; de iphone zal in belgie en nederland ten vroegste in november uitkomen, de iphone zal een iets groter scherm hebben en ik gok op een 3.7 inch, zal mss beetje kleiner zijn ook met minder dikke randen, zal sowieso een 8MP camera aan boord hebben, de resolutie zal dezelfde blijven als nu, zal een snellere proccessor hebben zoals bij de ipad 2, zal ook nog dunner en lichter wegen dan de iphone 4, zal toch een andere afwerking hebben dan de iphone 4 en zal achteraan een metalen achterkant krijgen hetgeen ik het liefste heb. En dan heb je nog de ios 5 maar dat is voor iedereen alleeja, vanaf de 3gs, de iphone 4 en het nieuwe toestel, de 3G toestellen vallen uit de boot voor ios 5 (of ik zou al mis moete zijn).
  #6  
Oud 09-09-11, 15:22
letoir letoir is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard

dus er is ook niets over de presentatie te bekend. Ik bedoel mensen moeten die toch bijwonen hoe eten die dat dan bv bekende sites engagdet?
  #7  
Oud 09-09-11, 15:31
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door letoir Bekijk bericht
dus er is ook niets over de presentatie te bekend. Ik bedoel mensen moeten die toch bijwonen hoe eten die dat dan bv bekende sites engagdet?
Die krijgen vooraf een uitnodiging.

Reken maar dat zodra Apple uitnodigingen verstuurd dit "wereldnieuws" is...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 09-09-11, 15:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Die krijgen vooraf een uitnodiging.

Reken maar dat zodra Apple uitnodigingen verstuurd dit "wereldnieuws" is...
Inderdaad .
Maar ik snap nog altijd niet waarom het zolang duurd en er is blijkbaar niemand die een antwoord heeft op hetgeen ik al eens aangehaalt heb?

Apple maakt 1 toestelleken per jaar, samsung en htc die maken er denk ik 5-10 ofzo per jaar en dikwijls altijd beter en beter enz.... Hoe kan het dan in godsnaam dat apple die maar 1 toestel uitbrengt zo achterop zit want ik noem dit echt wel achterop zitten, snap dus niet wat die allemaal aan het uitsteken zijn of het zou al echt iets enorms moeten zijn die nieuwe iphone 5 . Maar ik geloof der nie echt in, van hetgeen we nu al gehoord hebben zal het een smartphone zijn die wat dunner/lichter is, mss ietsie pietsie groter scherm, een 8mp camera maar vele hebbe deze al opzitte en een mss leuk/mooier ontwerp en een snellere proccessor, al deze zijn uiteraard alweer mooi meegenomen maar tis niet iets dat me zou wegblazen als je begrijpt wat ik bedoel .
  #9  
Oud 09-09-11, 15:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het is simpel: Apple verkoopt user experience, Android specs...

En dat werkt:

Apple's iPhone 4 still top-selling smartphone at AT&T, Verizon as iPhone 5 looms
  #10  
Oud 09-09-11, 16:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Het is simpel: Apple verkoopt user experience, Android specs...

En dat werkt:

Apple's iPhone 4 still top-selling smartphone at AT&T, Verizon as iPhone 5 looms

Ja, dat geloof ik best wel maar anderzijds zwijgen ze wel over het feit er toch al redelijk wat iphone mensen overgestapt zijn naar de galaxy s2 want de s2 is het beste verkochte toestel in de wereld.
  #11  
Oud 14-11-11, 14:59
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

PowNed : 'iPhone 5 geschrapt'
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.