iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook van toepassing op iphone 6 ABO ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook van toepassing op iphone 6 ABO ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Elke F&F code belangstellende (bijvoorbeeld voor de aanschaf van een iPhone 6) kan mij nog steeds rechtstreeks een mailtje sturen via
standaardAPESTAARTJEziggoPUNTnl en je krijgt vervolgens direct een code! De code kan gebruikt worden zowel voor verlenging als een nieuw abonnement. |
|
|||
|
|||
Ik heb een code, maar waar vul ik die in?
En is het echt goedkoper dan bestellen bij bijvoorbeeld gsmwijzer. Zie het niet echt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een code voor mij ?
|
|
|||
|
|||
De ziggo manier werkt niet meer, iemand die nog een code heeft?
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die een FF code hebben?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2015 om 12:38 ---------- Al klaar, laat maar |
|
|||
|
|||
Mooi om te horen. Voor iedereen die een code zoekt adviseer ik ok te praten met de klantenservice via de chat! 👍🏾
|
|
|||
|
|||
voor wie een F&F code zoekt..
Elke F&F code belangstellende (bijvoorbeeld voor de aanschaf van een iPhone 6S) kan mij nog steeds rechtstreeks een mailtje sturen via
standaardAPESTAARTJEziggoPUNTnl en je krijgt vervolgens direct een code! De code kan gebruikt worden zowel voor verlenging als een nieuw abonnement. Stuur de mail vanaf het adres waaraan de F&F code gekoppeld zal worden en wat je zult gaan gebruiken bij de aanschaf/het afsluiten. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand voor mij nog een vodafone F&F code?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voor wie een F&F code zoekt..
Geldt nog steeds..
Elke F&F code belangstellende (bijvoorbeeld voor de aanschaf van een iPhone 7) kan mij nog steeds rechtstreeks een mailtje sturen via standaardAPESTAARTJEziggoPUNTnl en je krijgt vervolgens direct een code! De code kan gebruikt worden zowel voor verlenging als een nieuw abonnement. Stuur de mail vanaf het adres waaraan de F&F code gekoppeld zal worden en wat je zult gaan gebruiken bij de aanschaf/het afsluiten. |
|
|||
|
|||
Dat kan wel zijn en ik heb in Juli via de F&F van een medewerker van Vodafone mijn abo mogen verlengen, kreeg ook keurig mailtje maar daarna IS ER NIETS GEBEURD. Tel daarbij op dat contractwijzigingen van twee andere nummers dramatisch verlopen zijn en trek de conclusie dat we overstappen naar T-Mobile.
Update: zeer soepel over naar T-Mobile (dat doen ze goed) en van 64 euro per maand naar 20 euro per maand met ongeveer hetzelfde soort zakelijke abonnement. Kijk, dat zijn voordeeltjes.
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~ Laatst gewijzigd door Murgen; 03-11-16 om 12:27. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|