iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Door te googlen op Vodafone contract verlengen, opzeggen op door laten lopen, kwam ik op dit forum uit. Die F&F codes zijn wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Door te googlen op Vodafone contract verlengen, opzeggen op door laten lopen, kwam ik op dit forum uit. Die F&F codes zijn wel een mooie uitkomst, aangezien ik zoek naar een sim only met veel data, of iphone abo. Ik heb de stappen doorlopen zoals ik hier kan vinden, maar ik krijg de melding dat alleen werknemers van de belastingdienst codes aan kunnen vragen. Of werken jullie daar toevallig allemaal? Als iemand mij kan helpen aan een code, ook fijn! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://directsales.vodafone.nl/actiecodes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk heeft iemand nog een idee. Ik wil het namelijk best zelf doen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 22:08 ---------- Tis gelukt! Maar wel bij de pvcf versie.... Dus nummer heb ik maar 00000 ingevuld.... Is dit de manier? Of juich ik nu te vroeg? Aangezien mijn pcvf nummer niet klopt natuurlijk... Bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Dat is de manier. Ik raad wel aan om een willekeurig 5 cijferig getal te gebruiken.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag een vodafone F&F aanvragen. Ik twijfel nog over de code aanvragen zoals op pagina 1 is omschreven. Niemand die hier problemen mee heeft gehad?
Heb persoonlijk het idee dat vodafone dit gewoon gedoogt... Laatst gewijzigd door Rdammert; 26-01-13 om 23:33. |
|
|||
|
|||
ik snap er ook geen zak van. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb getracht een code te krijgen, maar het lukt me absoluut niet. balen.
Ik probeer het ook op: https://directsales.vodafone.nl/actiecodes Wie helpt mij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vraag niet meer relevant
Laatst gewijzigd door fpsnel; 21-02-13 om 12:54. Reden: vraag geannuleerd |
|
||||
|
||||
4 maart gaat Vodafone starten met nieuwe abbonementen, dus nog snel even een BSW sim only afsluiten iedereen!
|
|
|||
|
|||
Mocht er iemand nog een code kunnen maken/hebben, dan houd ik me van harte aanbevolen
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook voor de nieuwe vodafone red abbonementen nog een nieuw sim-only abonnement aanmaken, en hoop daarvoor de F&F actie te kunnen gebruiken. Ik heb echter al met veel verschillende adressen geprobeerd een code aan te vragen maar het werkt niet... Wat voor bedrijfsactiecode moet er worden ingevuld? ik heb het geprobeerd leeg te laten, een 4 cijferige verzonnen code ingevoerd en een 5-cijferige, maar dit werkt niet. Verschillende zakelijke e-mailadressen geprobeerd, en verschillende persoonlijke emailadressen maar ik blijf de volgende melding krijgen:
xxxxxxxxxxx@xxxxxxx.com mag geen actiecodes genereren voor xxxxxxxxx@xxxxxx.com. Controleer of je de juiste bedrijfsactiecode gebruikt hebt. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, of mij helpen door een code op te sturen (email-adres geef ik dan in prive-bericht)? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde... Ook ik heb diverse mailadressen gebruikt, maar niets lukte. Ook ik wil graag een code zien te bemachtigen.... Dus wie helpt me
|
|
|||
|
|||
Ook ik krijg het maar niet voor elkaar Verschillende formulieren, mailadressen en alles geprobeerd maar het lukt me niet.
Wie kan me helpen aan een code? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Alle codes zijn vergeven. Ik mocht er blijkbaar maar 100 aanmaken.
Laatst gewijzigd door Richu75; 05-03-13 om 17:08. Reden: Update |
|
|||
|
|||
Is vodafone sim only in combinatie met een i phone 5 oké ? Qua snelheid bedoel ik enzo!
En wat voor simcard heb ik nodig? ( micro, nano) |
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee, ik gebruik VF icm een blackberry (zakelijk).
Voor een i5 heb je een nanosim nodig. |
|
|||
|
|||
Hoe werkt het nu met de nieuwe abbo's ik ben net te laat voor de oude abbo's. Ik wil graag verlengen, ben een f rating klant en al jaren klant, helaas doen ze niet de moeite om je te houden dus wil ik andere paden bewandelen.
|
|
|||
|
|||
Toevallig loopt mijn abonnement binnenkort af en belde vodafone mij.
Als ik een vergelijkbaar abonnement wil hebben ben ik 10 euro duurder uit dan wat ik nu betaal zonder dat ik mijn bundel in het buitenland kan gebruiken. De telefoniste bleef er bij dat het voor mij het beste was om over te stappen... |
|
|||
|
|||
Wow friends and family is echt mega goedkoper!
Ik zou erg graag zo'n code willen hebben voor mijn volgende abbonement! Zou het erg waarderen |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|