iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Same here. Ik ben al een tijd op zoek naar de code. Dus mocht iemand er 1 hebben, dan hou ik mij heel warm aanbevolen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Same here. Ik ben al een tijd op zoek naar de code. Dus mocht iemand er 1 hebben, dan hou ik mij heel warm aanbevolen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, echt makkelijk zijn ze niet te krijgen.
Had gevraagd of Richu75 er misschien nog 1 had maar helaas. Ook ik hou mij dus van harte aanbevolen voor zo'n code! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat de cijfercode en email adres gekoppeld zijn aan elkaar. Als een soort user en password.
Bah hoe kom ik aan iemand die zon code heeft of bij vodafone werkt?^^ |
|
|||
|
|||
Bedrijven bieden hun werknemers dit soort codes aan. Daarnaast kunnen (sommige) Vodafone medewerkers het zelf ook.
|
|
|||
|
|||
Jongens, ik ben ook op zoek naar een actiecode, wie kan me hieraan helpen : ), pm of mail me : )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als iemand mij ook een code kan leveren zou dat helemaal geweldig zijn, mijn dank is groot.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ook, mag weer verlengen dus hopen op een code
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg ken ik in mijn kennissen/vrienden kring geen mensen die mij een F&F code kan geven, Het zou geweldig zijn als er hier iemand is die een code over heeft?
|
|
|||
|
|||
Mocht iemand nog een code hebben dan ontvang ik deze graag.
|
|
|||
|
|||
ik heb nu een code gelukkig(sorry, prive waar vandaan) maar het heeft toch niet veel nut meer....nja 5 euro per maand is altijd wat op de red super. maar 10% korting is niet waar ik friends & family van ken.
gelukkig kan ik nog een half jaar vooruit met mn huidige abbonement en vind ik het prima zo. ik denk dat ze over een half jaar wel de prijzen hebben aangepast. dit is natuurlijk belachelijk zoals het nu is. er zijn denk ik zeer weinig mensen die oneindig belminuten willen....en daar dus veel voor betalen. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 08-03-13 om 01:25. |
|
|||
|
|||
Dat is toch alleen op de Red abbonementen?
|
|
|||
|
|||
Iemand toevallig nog een code beschikbaar? Vanmiddag is mijn ipad op de grond gevallen en het glas gebroken.. Nu zoek ik een code om een nieuwe te bestellen icm een data abonnement. Hoop dat iemand me kan helpen..
|
|
|||
|
|||
Heb ook wel intresse in zo'n code kan over 10 dagen al verlengen !
|
|
|||
|
|||
Ik wil alleen maar even kwijt dat het nog werkt...
Had half januari op deze manier mijn contract verlengd en is onlangs ingegaan! en het mooie is... voor nog geen €19 per maand heb ik 225 minuten, onbeperkt SMS, onbeperkt Vodafone nummers bellen en 10GB internet per maand! |
|
|||
|
|||
Hoe heb jij een code geregeld dan, want mij lukt het niet meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
10% korting ipv de 30-35% die er eerst op zat.
beetje jammer. |
|
|||
|
|||
Hoi is er nog iemand die mij aan zo'n code kan helpen
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|